Kategória: 500miles

  • Tristan Vautier-é a pole a vasárnapi kvalifikációs versenyre

    Tristan Vautier (JDC Miller MotorSports) szerezte meg a pole-t a Daytonai 24 órás holnapi kvalifikációs futamára.

    DPi

    Vautier Cadillac-jével 1:34.034 alatta daytonai kört, amivel kevesebb mint 0,1 másodperccel előzte meg a Chip Ganassi Racing, 01-es rajtszámú autóját vezető van der Zande-ot.

    A holland az időmérő utolsó szakaszában jó körön volt azonban az 5-ös kanyarban lecsúszott a pályáról és a gumikba ütközött.

    Emiatt kevesebb mint öt perccel a vége előtt elővették a piros zászlót, így az időmérő hamarabb véget ért, van der Zande pedig a szabályok szerint elvesztette legjobb körét, így csak a hetedik helyről indulhat majd.

    Vautier-vel így Filipe Albuquerque osztozik majd az első soron, 0,122 másodperccel lemaradva a Caddy idejétől a Wayne Taylor Racing Acura ARX-05-ösével.

    A harmadik helyre Alex Lynn került a második Ganassi Cadillacben, Tristan Nunez mellett az Action Express Racing Whelen Engineering versenyautójával.

    Az Ally Racing #48-as autóját a NASCAR legenda és az IndyCar másodéves versenyzője, Jimmie Johnson nagyszerű teljesítményt nyújtva az ötödik helyre kormányozta, kevesebb mint 1 másodperccel elmaradva a pole-tól, és jóval megelőzve Tom Blomqvistot a Meyer Shank Racing Acurájával.

    LMP2

    Ben Keating és Steven Thomas volt a leggyorsabb, így a PR1 Mathiasen Motorsports kibérelte az első sort.

    #52: PR1 Mathiasen Motorsports, ORECA LMP2 07, LMP2: Ben Keating, Mikkel Jensen, Scott Huffaker, Nicolas Lapierre
    #52: PR1 Mathiasen Motorsports, ORECA LMP2 07, LMP2: Ben Keating, Mikkel Jensen, Scott Huffaker, Nicolas Lapierre Fotó: LAT Images Courtesy of IMSA

    Dennis Andersen harmadik lett a High Class Racing számára. Utána Francois Heriau és John Falb két G-Drive by APR autója következett, megelőzve Fritz van Eeerdet a Racing Team Nederland és John Faranót a Tower Motorsport képviseletében.

    LMP3

    Az IMSA-ban debütáló Cameron Shields szerezte meg a pole-t a Muehlner Motorsports számára, a #26-os Duqueine 1:42.182 másodperces időt futott, ami 0,286 másodperccel gyorsabb volt, mint Niko Pino a Performance Tech Motorspots Ligier-vel futott ideje.

    #26: Muehlner Motorsports America, Duqueine D08, LMP3: Cameron Shields, CR Crews, Ugo de Wilde
    #26: Muehlner Motorsports America, Duqueine D08, LMP3: Cameron Shields, CR Crews, Ugo de Wilde Fotó: LAT Images Courtesy of IMSA

    Jarett Andretti lett a harmadik leggyorsabb, 1,6 másodperccel elmaradva, de 0,016 másodperccel gyorsabb volt, mint Ayrton Ori a második Muehlner autóval. Jon Bennett a CORE autosport Ligier-jével az ötödik helyen végzett Lance Willsey előtt.

    GTD Pro és GTD

    Alex Imperatori szerezte meg a pole-t, mindössze 0,063 másodperccel előzte meg a Porsche gyári pilótáját, Mathieu Jaminet-t a Pfaff Porschéval.

    Andrea Caldarelli a TR3 Racing Lamborghini Huracanjával a harmadik leggyorsabb volt az osztályban, összességében az ötödik a GT-k között, megelőzve Ross Gunnt a Heart of Racing csapat Aston Martin Vantage-jával.

    Davide Rigon a Risi Competizione Ferrari 488-asával az ötödik helyen indul az osztályban, közvetlenül megelőzve a Vasser Sullivan Racing új fiát, a Lexus RC F-ben versenyző Ben Barnicoat-t és Maro Engel-t a Proton Competition Mercedes AMG GT3-asával.

    #2: KCMG, Porsche 911 GT3R, GTD PRO: Laurens Vanthoor, Patrick Pilet, Dennis Olsen, Alexandre Imperatori
    #2: KCMG, Porsche 911 GT3R, GTD PRO: Laurens Vanthoor, Patrick Pilet, Dennis Olsen, Alexandre Imperatori Fotó: LAT Images Courtesy of IMSA

    A leggyorsabb a GTD a nem profik közül Kenny Habul Sun Energy Mercedese volt, aki figyelemre méltó munkát végzett, és összességében a harmadik leggyorsabb lett a 29 GT autó közül, amelyek legalább egy körön teljesítettek. Kevesebb mint két tizeddel maradt el Imperatori Lambójától, és 0,151 másodperccel előzte meg Russell Wardot a Winward Racing Mercedesével.

    John Miller a Crucial Motorsports McLaren 720S-ével a harmadik, míg Michael de Quesada az Alegra Motorsports Mercedesével a negyedik helyen végzett.

    Ötödik lett az osztályban Roberto Lacorte a Cetilar Racing által vezetett Ferrari 488-asával, Frankie Montecalvo pedig szokásához híven jól szerepelt a második VSR Lexusszal, megelőzve a két GTD Pro Corvette-et.

    A kvalifikációs verseny vasárnap magyar idő szerint 8 órakor kezdődik majd.

    Időmérő végeredménye

  • Keating számára megtiszteltetés a DPi lehetőség

    Ben Keating azt mondja, „megtisztelő” számára a JDC-Miller Motorsport és a Cadillac bizalma, hogy bronzminősítésű pilótaként debütálhat egy DPi-versenyen.

    Keating ismét kettős feladatot lát el az IMSA WeatherTech SportsCar Championship szezonnyitó versenyén: a Mustang Sampling által szponzorált Cadillac DPi-V.R 5-ös rajtszámú Cadillac DPi-R és a PR1/Mathiasen Motorsports Oreca 07 Gibson 52-es rajtszámú autója között osztja meg az időt.

    Az 50 éves texasi, aki a 2021-es Rolex 24-en az LMP2 és a GTD osztályban is részt vett, kifejtette, hogy a DPi kategóriában az alacsonyabb minimális vezetési idő segített abban, hogy idén a két prototípus-osztályban is részt vehessen.

    A DPi kategória kétórás minimális vezetési időt ír elő, szemben a Pro-Am osztályok négy és fél órájával, amelybe az LMP2 is beletartozik.

    Szeretek két autóban ülni” – mondta Keating a Sportscar365-nek. „Azt hiszem, az elmúlt tíz évből kilencszer két autóban ültem Daytonában.

    Nyilvánvalóan még akkor is meg tudnám oldani, ha többet kéne vezetnem. De sokkal kevésbé megterhelő, ha kilenc óra vezetés helyett hat és fél vagy hét órát kell vezetnem.

    Keating hozzátette, számára ez az év csúcspontja, a Daytonai 24 órás a szezon főeseménye.

    Ez a kedvenc versenyem a versenynaptárban, és a világon is, ami az eseményt illeti. Fantasztikus lenne megnyerni.

    Csak hét autó van az osztályban. Ez a profi sportkocsiversenyzés legmagasabb szintje az Egyesült Államokban. Ez egy profi osztály, amelyet a különböző gyártók irányítanak. Én vagyok az egyetlen nem profi vagy gentleman pilóta az egész DPi mezőnyben” – jelentette ki a texasi versenyző.

    Egyértelmű, hogy az osztályt nem erre tervezték, de úgy gondolom, hogy mivel megnyertük az LMP2-es bajnokságot, mivel jó kapcsolatokat építettem ki a paddockban, és bebizonyítottam, hogy nem vagyok idióta a volán mögött, kaptam egy lehetőséget.

    Ben Keating a JDC Miller MotorSports autójában
    Ben Keating a JDC Miller MotorSports autójában / Fotó: LAT Images/Courtesy of IMSA

    A DPi könnyeb Keating szerint mint az LMP2?

    Keating csapattársai Tristan Vautier, Richard Westbrook és Loic Duval lesznek, úgyhogy nagyon erős csapattársakkal kell majd megosztania az autót.

    Az 50 éves versenyző úgy érzi, mégis egyszerűbb dolga lesz mint másik autójában, az LMP2-ben.

    Úgy gondolom, hogy a DPi autó talán még egy kicsit könnyebb is nekem, mint az LMP2-es autó. Ez egyike azoknak az eseteknek, amikor szerintem az autó annyival fejlettebb, hogy nem nehéz gyorsan menni, vagy a gumi, az autó vagy a pálya határain belül maradni.

    Keating elmondta, hogy már van egy előzetes terve a versenyre, aminek az lesz az eredménye, hogy összességében kevesebb időt kell vezetnie, mint tavaly, amikor 17 óra alatt 9,5 órát ült a volán mögött.

    A versenyt az LMP2-es autóval kell kezdenem, mivel a bronz-licenszes versenyzőnek ott kell indulnia. Nem tudom, hány stintet fogok ott teljesíteni, de ahogy a verseny alakul, az fogja meghatározni, hogy mit választok ott.

    Ha végeztem azzal, akkor átjövök, és teljesen a DPi-re koncentrálok. Aztán amikor ott végeztem, visszamegyek és befejezem az LMP2-ben töltött időmet. Remélem, hogy a verseny első 12 órájában hét órányi vezetési időt letudhatok majd” – számolgatott Keating.

    Bár az amerikai már állt dobogón a Rolex 24-en, korábbi „dupla versenyzős” próbálkozásai során még soha nem állt dobogóra, amire szerinte ezúttal „nagyon jó” esélye van.

    Megtisztelő számomra, hogy a JDC és a Cadillac hajlandó volt nekem adni ezt a helyet, hogy lehetőségem legyen az összesített győzelemért versenyezni. Szeretném jól képviselni magamat és őket is.

  • Tom Blomqvist uralta a Roar péntek délutánját

    05_Results by Class_Session 2Tom Blomqvist – aki első versenyén indult a Meyer Shank Racing színeiben – a nap második edzésén az élre tört.

    Blomqvist 1:34.351 másodperc alatt teljesítette a pályát, és ezzel több mint három tizedmásodperccel megdöntötte Filipe Albuquerque első edzésen futott legjobb idejét.

    A regnáló IndyCar-bajnok sem volt rest, és rálépett a gázpedálra: Alex Palou második helyre hozta be a Ganassi Racing 01-es autóját, mögötte a csapat másik autója Earl Bamber következett.

    A Tristan Vautier által vezetett JDC Miller MotorSports autó lett a negyedik, míg Tristan Nunez és Jimmie Johnson a hatodik és hetedik helyen végeztek.

    Az LMP2 kategória legjobb idejét Rene Rast futotta a G-Drive Racing by APR Orecájával és mindössze két tizeddel maradt el a leglassabb DPi időtől – írja a Motorsport.com.

    Az IndyCar sztárjai, Rinus VeeKay a Racing Team Nederland versenyzője, és Colton Herta a DragonSpeed versenyautójával az ötödik, illetve a nyolcadik legjobb időt autózták.

    Malthe Jacobsen a Sean Creech Motorsport Ligier-jét az LMP3-as kategória élére repítette, néhány tizeddel gyorsabb volt, mint a CORE autosport megbízható ásza, Colin Braun.

    A GTPRO-as osztályban Mirko Bortolotti a TR3 Racing Lamborghini Huracanjával 1:46.516-os időt pakolt fel a táblára, egy tizeddel megelőzve a Sun Energy 1 Mercedes-AMG GT3-at, amelyet Raffaele Marciello vezetett.

    Teljes eredménylista

    A harmadik edzés magyar idő szerint szombaton 16 órakor kezdődik majd.

     

  • A Daytonai 24 órás címvédője nyerte a Roar hétvége nyitóedzését

    A Wayne Taylor Racing nyerte erősen kezdte címvédését, ugyanis megnyerték a Roar első napján rendezett tesztelést.

    A Rolex 24 előtti Roar nyitóedzésén a WTR 10-es számú Acura DPi versenyautója futotta a leggyorsabb kört (1:35.309) Ricky Taylorral a volán mögött.

    A háromnapos Roar-hétvégén alakul ki a mezőny a Rolex 24 60. futamára, az IMSA WeatherTech SportsCar Championship szezonnyitójára.

    Filipe Albuquerque és az új endurance-pilóta, Will Stevens is tett még köröket, míg a 2016-os Indy 500-győztes Alexander Rossi, aki részese volt a tavalyi daytonai győzelemnek, még nem ült a volán mögé – írja az NBC Sports.

    A Meyer Shank Racing 60-as számú Acurája lett a második leggyorsabb, 1:35.602-es körrel, amelyet Oliver Jarvis teljesített.

    Sebastien Bourdais, aki a Chip Ganassi Racing 01-es számú Cadillacjét hozta be a harmadik helyre (1:35.942) csapattársa, Kevin Magnussen előtt.

    Az Action Express Racing 48-as rajtszámú Ally Cadillacje, amely a tavalyi Rolex 24-en a Wayne Taylor Racing mögött a második helyen végzett, az ötödik lett.

    Kamui Kobayashi 1:36,171-es kört autózótt. A csapat tagja a NASCAR Cup Series hétszeres bajnoka, Jimmie Johnson, aki kilencedik alkalommal próbálkozik megnyerni a Daytonai 24 órást.

    A többi osztályban a Racing Team Nederland 29-es számú ORECA (LMP2), a Performance Tech Motorsports 38-as számú autója (LMP3), a TR3 Racing 63-as számú Lamborghini Huracan GT3 (GTD Pro) és a Wright Motorsports 16-os számú Porsche 911 GT3R (GTD) volt a leggyorsabb.

    A Roar tesztelés ma, és holnap folytatódik tovább, majd vasárnap érkezik a 100 perces kvalifikációs verseny.

    Teljes Eredménylista

  • Íme Rahalék BMW-je a Daytona 24 órásra

    Bemutatkozott a gyári RLL BMW M4 GT3-asok festése a Roar Before Rolex 24 hétvége előtt.

    A BMW lerántotta a leplet a BMW M Team RLL két debütáló M4 GT3-asának festéséről, amelyek a jövő hétvégi Rolex 24 at Daytona versenyen indulnak – írja a SportsCar365.

    A két GTD Pro versenyautó kontrasztos dizájnt kap: a 24-es rajtszámú versenyautó a német gyártó hagyományos fehér, fekete, kék és piros színeit viseli, míg a 25-ös BMW az elsődleges szponzor Motul vállalati színeiben pompázik majd.

    Ahogy azt korábban már bejelentették, a GT Le Mans-osztály korábbi győztesei, Augusto Farfus, Connor De Phillippi, John Edwards és Jesse Krohn osztoznak majd a 25-ös rajtszámú autón.

    A 24-es rajtszámú gépet Philipp Eng – aki szintén a Daytona GTLM-osztály győztese -, Marco Wittmann, Nick Yelloly és Sheldon van der Linde fogja vezetni.

    Mindkét autó részt vesz a hétvégi Roar Before the Rolex 24 teszten, beleértve a vasárnapi 100 perces kvalifikációs futamot is, amely versenyen valószínűleg jó, bár hűvös idő vár majd a versenyzőkre.

     

  • 2024-re érkezhet a Lamborghini LMDh autója?

    Csütörtökön megérkezett a mezőny Daytonába, a paddockban pedig már repkednek a pletykák – többek között a Lamborghini új prototípusáról.

    A SportsCar 365 információi szerint a Lamborghini dolgozik egy új prototípus LMDh-n, amely legkorábban 2024-ben debütálhat az IMSA premier kategóriájában.

    1985-ben volt utoljára lehetőség egy Lamborghini prototípusra.

    Akkor az olasz márka a brit Spice Engineeringgel közösen fejlesztette ki a Countach QVX-et az 1986-os Group C bajnoki szezonra.

    Egy autót építettek, de szponzoráció híján kihagyta a szezont. A QVX csak egy versenyen indult, az 1986-os – bajnokságon kívüli – dél-afrikai Kyalamiban rendezett Southern Suns 500 km-es versenyen.

    Annak ellenére, hogy versenykörülmények között rendkívül jól teljesített a versenygép, szponzort ismét nem sikerült találni, és a programot befejezték.

    A Lamborghini 2004-ben kifejlesztette a Murciélago R-GT-t, mint sorozatgyártású versenyautót, amely az FIA GT-bajnokságban, a Super GT-bajnokságban és az American Le Mans Series-ben vett részt.

    Az autó legmagasabb helyezése abban az évben a FIA GT-bajnokság valenciai nyitófutamán volt, ahol a Reiter Engineering által benevezett autó az ötödik helyről indulva a harmadik helyen végzett.

    2006-ban a Super GT bajnokság nyitó fordulóján, Suzukában a Japán Lamborghini Tulajdonosok Klubja által indított autó szerezte meg az első R-GT által elért győzelmet.

    Ezután jött a GT3 armada, melyek közül a mai napig versenyez – és a Daytonai 24 óráson is indul – a Huracan GT3 EVO is.

    Rengeteg országos GT3-as bajnokságban használják 2015 óta a Huracant, és ezidő alatt összesen 42 győzelemmel és 7 bajnoki címmel rendelkeznek.

    A világsiker azonban még várat magára, hiszen a legendás autómárka még nem nyert kiemelkedő autóversenyt.

    2024-ben tehát új fejezet nyílhat a Lamborghini nem túl rózsás motorsport történelmében.

     

  • Ilyen idő várja a versenyzőket a hétvégi Roar-on

    Lássuk milyen időjárás lesz a Daytona 24 órás előtti tesztelésen, és kvalifikációs versenyen, a Roaron, amelyen mind a prototípus, mind a GT csapatok részt vesznek majd.

    Pénteken észak felől egy hidegfront érkezik majd Daytonába. Napközben azonban ez még nem fogja befolyásolni az időjárást, így kellemes, 21 C° körüli hőmérséklet várható.

    Elszórtan néhány gyenge zápor előfordulhat, ez azonban valószínűleg nem lesz hatással a pálya állapotára – írja Doug Schneider, a RaceCast Weather időjósa.

    A front péntek este Florida középső részén megreked, és egy alacsony nyomású rendszer követi majd amely a Mexikói-öbőlből érkezik, és az Atlanti-óceán felé tart.

    Ez péntek estétől kezdve esőt hoz Daytonába, és szombaton napközben is lesznek időszakos esőzések.

    Az eső nagy része várhatóan gyenge lesz, időnként talán mérsékeltre fokozódik. Ez néhány olyan időszakot eredményezhet, amikor a Roar before the Rolex 24 tesztelését le kell majd állítani.

    Talán jó teszt lehet majd a Michelin esőgumiknak, hiszen rengeteg olyan csapat van, aki most találkozik először ezekkel az abroncsokkal.

    Szombaton is szeles idő várható, az északi szél 15 és 30 kilóméter/óra közötti, időnként 40 kilóméter/órás széllökésekkel. Péntek estétől szombat estig várhatóan összesen 6mm csapadék hullhat.

    A rendszer szombat éjjel elhagyja a területet, és szárazabb levegő érkezik, így az eső esélye megszűnik, mielőtt vasárnap kezdetét veszi majd a 100 perces időmérő verseny.

    A bőséges napsütés ellenére a hőmérséklet vasárnap hűvös lesz, a legmagasabb hőmérsékleti értékek alig fogják elérni 15 C°-ot.

  • Örömhír, örömhír hátán: Robert Wickens felesége gyereket vár!

    Robert Wickensnek nem csak a visszatérésre kell majd koncentrálnia 2022-ben, hiszen apai örömök el is néz.

    Korábban megírtuk, hogy Robert Wickens 2018-as Poconoi balesete után először lép újra a versenyzés színterére.

    A kanadai versenyző a Bryan Herta Autosport színeiben tér vissza, egy Hyundai Elantra N TCR volánja mögött.

    Robert Wickens balesete után bő egy évvel, 2019 szeptemberében vette el nagy szerelmét, Karli Woodsot.

    Wickens számára az esküvő lehetőséget adott arra, hogy betartsa az új feleségének és önmagának tett ígéretét, amelyet az NBC Sports Kelli Servastnak adott interjújában, amelyet az IndyCar szezonnyitója előtt, márciusban, Szentpétervár utcáin sugárzott.

    Az egyik fő célom, hogy az esküvőmön talpon legyek” – mondta Wickens az interjúban. „Igazából majdnem ez az, ami jobban hajt, mint az, hogy újra Indycar-t vezessek.

    A boldog pár, Karli Woods és Robert Wickens
    A boldog pár, Karli Woods és Robert Wickens / Fotó: Instagram @itskarliwoods

    Az esküvőn akkor egyébként a motorsport világ színe-java ott volt, köztük Wickens legjobb barátja, James Hinchcliffe, valamint versenyzőtársai, Marco Andretti és felesége Marta, Max Chilton és felesége Chloe, valamint Graham Rahal és felesége Courtney Force.

    Nos a fiatal kanadai sérülései ellenére elképesztő dolgokat ért el már most, és bár az IndyCar-os álom jelenleg messzinek tűnik, versenyautóba így is újra beülhet.

    Wickens talán legfontosabb feladata mégis az apai szerepkör lesz. Gratulálunk a párnak!

  • Jordan Taylor a GT3-as bemutatkozásról

    A GTD Pro specifikációban a Chevrolet Corvette C8.R legnagyobb változásai az ABS és a Michelin abroncsokra való áttérés – mondja Jordan Taylor.

    Taylor, aki az Egyesült Állomok egyik legjobb sportautó versenyzője, szabadidejében leginkább alteregóját, Rodney Sandstormot népszerűsíti.

     

    A bejegyzés megtekintése az Instagramon

     

    Jordan Taylor (@jordan10taylor) által megosztott bejegyzés

    A 30 éves gyári pilóta azonban a versenyzést ugyanolyan komolyan veszi, mint Rodney Sandstorm népszerűsítését, így nem csoda, hogy 2021-ben megnyerték a Daytona 24 órást.

    Idén azonban nagy változás áll be, hiszen a GTLM kategória megszűnésével eltűntek a GTE autók, és megérkezett a GT3-as osztály.

    A csapat a tavaly győztes C8.R átalakított verzióját fogja használni idén, és jövőre is, 2024-ben pedig érkezik majd a Z06 GT3.R.

    Rengeteg apró részlet van, amit az IMSA utasítására változtatnunk kell, hogy közelebb hozzuk teljesítményben a C8.R-t” – magyarázta Jordan Taylor.

    Az autót nem erre az osztályra tervezték, így megpróbálják a lehető legkiegyenlítettebbé tenni a kategóriát.

    Jordan Taylor a 2021-es Daytona 24 óráson
    Jordan Taylor a 2021-es Daytona 24 óráson / Fotó: LAT Images/Courtesy of IMSA

    Taylor elmondta, mi lesz a legnehezebb aspektus, az új autó megtanulásánál.

    Meg kell értenünk az abroncsok működését. Eddig specifikus, csak nekünk kifejlesztett gumikat kaptunk a Michelintől, idén viszont már egy mindenki által használt típust kell feltennünk majd az autóra.

    Az ABS a másik dolog, aminek ki kell tapasztalnunk a működését. Jó, hogy a csapatunk tagja Nicky Catsburg, akinek rengeteg GT3-as tapasztalata van, aki segíthet ennek a rendszernek a kisajátításában” – jelentette ki Taylor.

    A Corvette Racing tehát nagy feladat előtt áll, hiszen eddig mindössze két napot teszteltek az új autóval – a Virginia International Speedwayen. Ennek ellenére Jordan Taylor nem aggódik.

    Biztos vagyok benne, hogy a Corvette Racing srácai tanulmányozták az összes adatot, és elvégezték a szükséges fejlesztéseiket.

    A szimulátorban más versenyzők is fejlesztették azokat az elemeket, amelyeken akkor dolgoztunk. Úgy gondolom, hogy Daytonára jó csomagunk lesz.

     

  • Kaylee Bryson volt a 36. Chili Bowl legnagyobb sztárja

    Lehet, hogy Tanner Thorson nyerte a 36. Chili Bowl-t, de Kaylee Bryson volt az, aki „ellopta a show”-t szombaton Tulsa Expo Centerben.

    Az oklahomai Muskogee-ból származó 20 éves versenyző már az előfutamok során is csillogtatta tehetségét.

    Bryson olyan nagyágyúkkal került be a szombati B-döntőbe, mint Kasey Kahne, vagy Ryan Newman.

    Szombaton aztán robbant a bomba, a 10. helyről rajtolva nem kegyelmezett a mezőnynek, és megnyerte a versenyt, így bejutott az Egyesült Állomok legjobb dirt versenyzői közé, az A-döntőbe.

    Ezzel az eredménnyel Kaylee Bryson lett az első női versenyző, aki a Chili Bowl A-futamában indulhatott. A korábbi legjobb eredményt Harli White érte el 2016-ban, amikor a 19. helyen végzett a B-döntőben.

    Szuper jó móka volt” – mondta Bryson a RACER-nek. „Egyszerűen az volt a célom, hogy bejussak a Chili Bowl fináléjába. Ez volt az álmom, amióta csak kislány voltam.

    Idejövet szuper idegesek voltunk, de ugyanakkor fel is pörögtünk. Annyira szerettem volna jól szerepelni. Úgyhogy a B-döntőben mindent beleadtam, és a végén jól alakult, így sikerült megszereznünk a győzelmet.

    Kaylee Bryson
    Fotó: Fotó: Toyota Motor Corporation/Toyota Newsroom

    Kylee Bryson lehet a következő nagy sztár?

    Brysont a nézők is elismerték: a főversenyen a versenyzők bemutatása során a NASCAR-sztárokkal és a Chili Bowl-bajnokokkal, Chrisopher Bell-lel és Kyle Larsonnal felérő üdvrivalgást váltott ki.

    A hölgyversenyző végül a főfutamon a 18. lett, azonban nem szabad alábecsülni ezt a teljesítményt, hiszen ravasz, öreg rókák, és NASCAR sztárok voltak az ellenfelei.

    Csak remélem, sokan azt fogják leszűrni ebből az egészből, hogy bármi lehetséges” – tette hozzá a fiatal csillag.

    Bármit, amit el tudsz képzelni, azt meg is tudod valósítani. Nyilvánvalóan ideges voltam, amikor belevágtam ebbe a versenybe, mert ezek a srácok csodálatos versenyzők.”

    „Sokkal régebb óta csinálják ezt, mint én, és annyira tapasztaltak és tehetségesek. Nyilvánvalóan ideges voltam, mert ez egy kemény műsor. Szóval, ha egyszer valamit a fejedbe veszel, akkor el tudod érni” – jelentette ki a mindössze 20 éves Kaylee Bryson.