Kategória: 500miles

  • Hamlin: Elfogadhatatlan a csapatom teljesítménye

    Denny Hamlin két autójának közelmúltbeli küzdelmei a 23XI Racingnél „felháborítóak” és „elfogadhatatlanok” számára.

    Hamlin a múlt hétvégén nyert a Richmond Racewayen a Joe Gibbs Racing színeiben, miközben két autója a top 25-ön kívül végzett.

    Bubba Wallace-nak a futam végén egy meglazult kerék lett a veszte, és a 26. helyen végzett. Kurt Busch pedig mechanikai problémákkal küzdött már az elejétől fogva, és végül 35. lett.

    Csak próbálom elállítani a vérzést” – jelentette ki Hamlin pénteken a Martinsville Speedwayen. „A hét elején azt mondtam: A győzelem nagyon izgalmas volt, amíg ki nem szálltam az autóból. Ekkor megláttam a csapatom eredményeit…

    Ráadásul különböző problémákkal küzdött Bubba és Kurt. Ez csak egy kéthetes hullámvölgy, amiből ki kell jönnünk. Megpróbáljuk megoldani az összes problémánkat gyorsan.

    Bubba Wallace-nak a Circuit of the Americas pályán is meglazult a kereke. De az a kerék leszakadt a Toyotájáról, ami a csapata három tagjának négy futamra szóló felfüggesztését eredményezte.

    Richmondban Wallace elég korán érezte, hogy valami nincs rendben ahhoz, hogy még a legrosszabb forgatókönyv előtt a kijöjjön a boxba.

    A tanácsadói csoport tagja lesz a NASCAR két veteránja is, Kurt Busch és Denny Hamlin
    Kurt Busch és Denny Hamlin Fotó: Chris Graythen/Getty Images/NASCAR Media

    A versenyzők sem elégedettek

    A 23-as rajtszámú autó sofőrje hét futam után 20,7-es átlaghelyezéssel áll. Egy top 10-es finise van – a szezonnyitó Daytona 500-on elért második helye.

    Rendben, az elmúlt öt hétben belénk rúgtak – Daytona nagyon jó volt -, de minden hétvége egy új lehetőség, és ott ülsz a rajtrácson a verseny előtt, és úgy érzed, hogy most nyerni fogok” – magyarázta Wallace.

    És ez azért jó, mert te is része vagy ennek a csoportnak. Aztán kimész és versenyzel, és bármi is történik, megtörténik. Ha jó volt, akkor nagyszerű. Ha rossz volt, nos, akkor jövő héten próbálkozhatunk újra.

    Ami Busch-t illeti, a múlt hétvégi probléma Hamlin szerint egy szeszélyes dolog volt.

    Remélhetőleg két hónap múlva visszatekintünk erre, és azt mondjuk, hogy ez csak egy kis bukkanó volt, mert a jelenlegi helyzet semmiképpen sem elfogadható” – mondta Kurt Busch.

    Úgy tekintek rá, hogy rendben, a versenyzők egyszer elronthatják, a boxcsapat egyszer elronthatja; lehet egy mechanikai hibád. Ezeket mostmár letudtuk, így jöhetnek a dráma nélküli futamok, és a konzisztens eredmények.”

  • Bourdais és a Corvette is pole-ban Long Beach-en

    Sebastien Bourdais indul a szombati Long Beach GP-n a pole pozícióból, miután a francia a kvalifikáción rekordot jelentő kört futott.

    Bourdais 1:09.472-es ideje körrekordot ért Long Beach-en a Chip Ganassi Racing 01-es rajtszámú Cadillac DPi-V.R-rel, és így 0,361 másodperccel előzte meg Alex Lynn 02-es rajtszámú testvérautóját.

    Lynn 1:09.833-as körideje a 15 perces edzés utolsó pillanataiban született. Bourdais a 100 perces versenyen Renger van der Zande-dal osztozik majd a vezetési feladatokon.

    Tom Blomqvist 60-as számú Meyer Shank Racing Acura ARX-05-öse a harmadik helyre kvalifikálta magát Pipo Derani előtt, aki az időmérő nagy részében az élen állt, mielőtt a 31-es számú Action Express Racing Cadillac kiállt a boxba és nem tudott jobb időt autózni.

    Tristan Vautier egészítette ki az első ötöt Long Beach-en a JDC-Miller Motorsports 5-ös rajtszámú Cadillacjével,.  Filipe Albuquerque a hatodik és egyben leglassabb időt autózta a DPi osztályban, mintegy 1,1 másodperccel elmaradva Bourdais pole körétől.

    Esélyesként érkezett Long Beach-re a Corvette, és meg is szerezték a pole-t
    Esélyesként érkezett Long Beach-re a Corvette, és meg is szerezték a pole-t Fotó: LAT Images Courtesy of IMSA

    Jordan Taylor jött, látott, és bevette Long Beach-et

    Jordan Taylor az utolsó pillanatban szerezte meg a pole-t a GTD Pro kategóriában, ezzel megakadályozva, hogy a BMW mindkét osztályban besöpörje az első helyeket.

    Taylor 1:18.048-as legjobb körével a 3-as számú Chevrolet Corvette C8.R GTD-vel 0,067 másodperccel előzte meg a 25-ös rajtszámú Team RLL BMW M4 GT3-at, amelyet Connor De Phillippi vezetett.

    Mathieu Jaminet volt a harmadik leggyorsabb Long Beach-en a 9-es számú Pfaff Motorsports Porsche 911 GT3 R-rel, akit Ross Gunn 23-as számú The Heart of Racing Aston Martin Vantage GT3-ja követett.

    Madison Snow szerezte meg a pole-t a GTD-ben – a GTD Pro/GTD versenyzők közül az ötödik leggyorsabb időt autózta – az 1-es rajtszámú Paul Miller Racing BMW-vel 1:18.487-es köridőt futott a 15 perces edzés utolsó pillanataiban.

    Snow 0,112 másodperccel volt gyorsabb a második helyen végző Robby Foley 96-os számú Turner Motorsport BMW-jénél.

    Mike Skeen a harmadik helyről indulhat majd a Long Beach GP-n a 32-es Team Korthoff Motorsports Mercedes-AMG GT3 Evo-val, míg Jon Miller és Russell Ward a Crucial Motorsports, illetve a Winward Racing versenyzői a GTD első öt helyezettjét alkotják.

    A 100 perces Acura Grand Prix of Long Beach magyar idő szerint szombaton 23 órakor kezdődik majd, az eseményt pedig az IMSA TV-n lehet majd követni.

    Az időmérő végeredménye

  • 100 percnyi őrület vár az IMSA mezőnyére Long Beach-en

    Az IMSA sportautó bajnokság első sprint versenyét rendezik Long Beach-en, ahol 100 perc alatt kell eldönteniük a versenyzőknek a küzdelmet.

    Bár az Acura a Meyer Shank Racing győzelmével nyitotta a szezont a Daytona-i 24 óráson, Filipe Albuquerque, a Wayne Taylor Racing versenyzője úgy véli, hogy csapata és az MSR hátrányban lesz a Cadillac-el szombaton Long Beach utcáin.

    A portugál pilóta ezt a múlt heti Zoom sajtótájékoztatón is elismerte, megjegyezve, hogy az Acurák tavaly szeptemberben közel egy másodperccel maradtak el a Cadillacektől.

    A lemaradás olyan nagy, hogy nem tudunk mit tenni ellene” – mondta Albuquerque. „Azt hiszem, ezen a konkrét pályán túl nagy a lemaradás. Úgy hangzik, mintha nyafognék és sírnék, de tavaly a legközelebbi köröm nyolc tizeddel volt lassabb a kvalifikáción, úgy, hogy a határon mentem. Hogyan küzdhetnénk ellenük?

    Sebring után Long Beach-en is Cadillac dominancia várható

    A Cadillacek a DPi-érában mind a négy futamot megnyerték Long Beachen (2020-ban a világjárvány miatt törölték a versenyt), tavaly pedig csak a márka autói álltak a dobogón.

    A tavalyi győztes Derani keményebb Acura-kihívást vár az MSR 60-as számú autójától (Oliver Jarvisszal és Tom Blomqvisttel) és a WTR 10-es számú autójától (Albuquerque-kel és Ricky Taylorral), de ő is úgy véli, hogy a Cadillac előnyben van az olyan göröngyösebb utcai pályákon, mint Long Beach (vagy Sebring).

    Tavaly úgy tűnt, hogy némi előnyünk van a Wayne Taylor és a Shank autóval szemben, de úgy tűnik, idén fokozták a teljesítményüket, így szoros küzdelemre számítok” – mondta Derani.

    De a Cadillac fantasztikus autó a bukkanókon. Ezt Sebringben is láthattuk. Ez egy olyan autó, amely jól megbirkózik a rázós pályával, és általában az utcai pályák általában egy kicsit rázósabbak, mint egy normál aszfaltcsík.

    Azt hiszem, ez a Cadillac DPi egyik erőssége, és remélhetőleg ezt ki tudjuk használni a Long Beach-i versenyhétvégén.

    A szombati 100 perces versenyen  három kategóriában – DPi, GTD Pro és GTD – indulnak a versenyzők.

    A Corvette Racing egy Sebringben aratott GTD Pro győzelem után – és nyolc Long Beachen aratott győzelemmel a zsákban – esélyesként vág neki a hétvégének.

    Az időmérőt magyar idő szerint szombaton hajnali 2 óra 15 perckor tartják, míg a verseny magyar idő szerint szombaton 23:00-kor kezdődik majd. Mindkét eseményt követni lehet majd az IMSA TV-n.

  • Andretti még mindig nem kapott választ a Forma-1-től

    Michael Andretti továbbra is várja az FIA válaszát a benyújtott kérelmére, hogy ők szeretnének lenni 2024-től a Forma-1 11. csapata.

    Miután februárban nyilvánosságra hozta az Andretti Global megalakulását, a pilótából lett csapattulajdonos azt mondja, hogy vezetői csapata azzal a feltételezéssel dolgozik, hogy a 2024-es Forma-1-es nevezése zöld utat kap.

    Amíg várakozunk, a színfalak mögött rengeteg munkát végzünk, készülünk rá, mert nagyon sok mindent elő kell készítenünk” – mondta a Michael Andretti a RACER-nek.

    Szóval tesszük a dolgunkat, remélve, hogy kapunk egy esélyt. El kell kezdenünk lépéseket tenni, és reménykedni és imádkozni, hogy az FIA engedélyezi a nevezésünket

    A közelmúltban előzetes felderítéseket végezett az istálló egy brit bázissal kapcsolatban, és a Renault/Alpine erőforrás-ellátási kötelezettségvállalása vélhetően a helyén van.

    A tulajdonos így továbbra is aktívan keresi a hiányzó kulcsfontosságú elemeket, amelyek szükségesek ahhoz, hogy előrehaladjon egy F1-es programmal, amely illeszkedne az Andretti Autosport IndyCar, IMSA, Formula E, Australian Supercars és Extreme E erőfeszítései mellé.

    Azzal a feltételezéssel operálva, hogy pozitív hírek érkeznek, éberen figyeli a telefonját, hátha felhívják vagy e-mailben megerősítik, hogy az Andretti Global tervezési erőfeszítései folytatódhatnak-e.

    Reméltük, hogy mostanra már biztosat fogunk tudni” – tette hozzá Andretti. „De azért bízunk benne, hogy hamarosan kiderül.

    Addig is a hétvégi Long Beach-i versenyre koncentrál majd az alakulat, ahol megpróbálják majd megszerezni idei első győzelmüket.

  • Felébredett az alvó óriás, esélyesként érkezik a Corvette Long Beach-be

    Jordan Taylor szerint a múlt havi Sebringi 12 óráson aratott győzelem „ébresztő” volt a Corvette Racing számára.

    Taylor ugyanakkor elismerte, csapata még mindig csak ismerkedik a GT3-as specifikációjú Corvette C8.R-el.

    Miközben a GTD Pro osztályban Sebringben megszerezték a kategória győzelmet, Taylor és az egész szezonban versenyzőtársa, Antonio Garcia ezen a hétvégén Long Beachen indul a szezon első sprintversenyén.

    A Corvette-nek ismét új körülményekkel kell megküzdenie, hiszen változott Balance of Performance az előző verseny óta. Az autón 10 kg többletsúly van, és 8 lóerővel gyengébb lett a motor.

    Nagyjából minden pályán, ahová elmegyünk, rengeteget fogunk tanulni erről az autóról és a gumikról” – mondta Taylor.

    Megdöbbentett minket, hogy mennyire más volt a helyzet Sebringben. Olyan volt, mintha felébresztettek volna minket, és ráébredtünk, hogy mit is tud valójában az autónk.

    Ez még csak a kezdet, és a Sebringben látott sikerek optimizmussal töltenek el minket, hogy tudjuk, milyen irányba kell vinni a Corvette-et.

    Jordan Taylor hozzátette, idén sokkal jobban fogja élvezni a versenyzést, és azt is elmagyarázta, miért.

    A GTD Pro osztály jó móka. A GTLM tavaly elég kicsi volt, így nem voltak hatalmas küzdelmek. Idén Sebring-ben és Daytona-ban jó volt újra egy olyan osztályban lenni, ami tele van autókkal.

    A GTD Pro-ban összesen hat autó indul ezen a hétvégén, hat különböző gyártót képviselve. Ezek a Corvette, a Porsche, a BMW, a Mercedes, a Lexus és az Aston Martin.

    Láttunk már ilyet Long Beachen az elmúlt években – a srácok korán kockáztatnak, és ez a végén kifizetődhet” – tette hozzá Taylor.

    Ahogy korábban is mondtuk, néha olyan nehéz előzni, hogy ez egy jó hely arra, hogy vállaljuk az extra kockázatot.

  • Raffaele Marciello is ott lesz az IMSA Long Beach-i versenyén

    A WeatherTech Racing nyilvánosságra hozta, hogy Raffaele Marciello lesz csapatuk egyik versenyzője az IMSA hétvégi, Long Beach-i fordulóján.

    Mivel a csapat a Porsche 911 GT3 R-ről átáll a GTD Pro osztályra, hogy a szezon hátralévő részében egy Mercedes AMG GT3-mal vágjon neki a kategória versenyeinek, az alakulat újra leszerződtette Marciellót, aki 2018-ban megnyerte a Blancpain GT Series-t, ’19-ben pedig a FIA GT World Cupot.

    A svájci versenyzőnek ez lesz az első látogatása a 11 kanyaros, 1,968 mérföldes Long Beach-i klasszikuson, de a WeatherTech Racing reméli, hogy az ő segítségével megismételhetik a 2017-ben ezen a helyszínen a GTD pro-am osztályban elért sikerüket.

    Alig várom, hogy Raffaele-vel versenyezhessek ezen a hétvégén” – mondta Marciello csapattársa, Cooper MacNeil. „Rengeteg tapasztalatot hoz magával a Mercedes-AMG GT3-as autó volánja mögött. Bár először jár Long Beachen, profi, és gyorsan fel fogja venni a fonalat.

    Long Beach egy történelmi verseny. Ez a legrégebben futó utcai verseny Amerikában. Rengeteg történelme van a Forma-1-től az IndyCarig, valamint az IMSA-ig.

    Egy kicsit mi is történelmet írtunk 2017-ben, amikor a Mercedesszel nyertünk, és ezen a hétvégén szeretnénk ezt a történetet tovább gyarapítani.

    Marciello megjegyezte: „Ismerem a Long Beach-i pályát az iRacingből, és elég sok kört tettem már meg itt. Alig várom, hogy ezen a hétvégén már élesben is vezethessek.

    Egyszer indultam az IMSA versenyen a Daytona-i 24 óráson-en, és egy másik futamon a Lime Rockon. Láttam Coopert vezetni, és mindenki jó dolgokat mondott a tempójáról.

    A csapat nagyszerű dobogós helyezést ért el Sebringben; remélem, hogy a hétvégén Long Beachen is sikerül egy újabb jó futamot teljesítenünk.

    Az IMSA naptár két leghosszabb versenye, a Daytona-i 24 órás és a Sebringi 12 órás után a DPi, a GTD Pro és a GTD csapatok most a 100 perces sprintversenyen indulnak, ami a legrövidebb verseny a naptárban a júniusi, detroiti Belle Isle-i fordulóval együtt.

    A szombati futamra jelenleg 26 autó van nevezési listán – hat DPi, hat GTD Pro és 14 GTD.

  • Hátborzongató: Halálosan megfenyegették Hailie Deeganéket – VIDEÓ

    Hailie Deegan egyik rögeszmés, megszállott rajongója halálosan megfenyegette párját, így egy versenyt is ki kellett hagynia.

    Deegan napjaink egyik legnépszerűbb NASCAR versenyzője – még ha ezt az eredmények sokszor nem is igazolják. Az instagramon neki van az egyik legnagyobb követőbázisa, és bizony, ez ütött vissza az elmúlt hetekben.

    Az eset hátterében ugyanis az áll, hogy egy középkorú rajongót „catfish”-eltek, azaz egy nem valós profilról beetettek azzal, hogy a valós Hailie Deegan-nel beszél.

    Itt olyan dolgokat mondtak neki, amelyek arra utaltak, hogy Deegan barátja veri őt, és kényszeríti arra, hogy együtt maradjanak.

    Természetesen ez nem igaz, és pont ezért készítette ezt a videót a pár. Arra kérték a zaklatót, hogy hagyja abba a fenyegetéseit.

    Az illető ugyanis instagramon egy nap többször is fenyegeti Hailie Deegan párját, néha öngyilkosságra bújtja fel, néha fegyverekről küld neki képeket, legutóbb pedig a dirt versenyen akarta őt elintézni.

    A videóban hallható egy olyan felvétel is, amely hátborzongató hanganyagot tartalmaz a zaklató hangjáról, amint megfenyegeti Deegan barátját.

    A rendőrség is bevonásra került, az éjjeli órákban egy rendőrautó áll a házuk előtt, annak ellenére, hogy már a versenyző apja, Brian Deegan is helyére tette az illetőt.

    Ez a történet már több hete tart, és talán megmagyarázhatja azokat a dolgokat, amelyek a pályán történnek a 21 éves versenyzőhölggyel.

    Hailie Deegan egy dolgot kért végül a rajongóitól: Csak azokat a profilokat fogadják el tőle – akár instagramon, akár twitteren – amely mellett ott áll a kék megerősítő pipa, hogy ő a valós személy.

  • Elhunyt az IMSA legendás versenyigazgatója, Marty Kaufman

    Gyászolnak a kollégák, és versenyzők, illetve azok, akik több évtizedes autóversenyzői pályafutása során Marty Kaufman mellett dolgoztak.

    Kaufman csütörtökön Floridában hosszan tartó betegség után elhunyt.

    A 82 éves Kaufman – aki eredetileg a kaliforniai Fresnóból származott – az IMSA egyik legünnepeltebb korszakában versenyigazgatóként és tisztségviselőként dolgozott, egészen 2010-es visszavonulásáig.

    Kaufman vezetői, tisztességes és baráti magatartására sokan emlékeznek és dicsérik.

    Mindannyian egyetértettünk abban, hogy ő volt a megfelelő ember, és kiderült, hogy igazunk lett” – mondta Mark Raffauf, az IMSA korábbi versenyigazgatója, aki Kaufman előtt volt versenyigazgató, és szerepet játszott Kaufman felkérésében.

    Nagyszerű munkát végzett. A legnagyobb feddhetetlenséggel rendelkezett, egyenes és nyugodt volt. A 10 éve alatt volt néhány ellentmondás, de nem az ő döntései miatt” – folytatta Raffauf.

    Marty nagyszerű munkát végzett, és azt hiszem, a legjobb bók, amit egy sportág legmagasabb szintű tisztségviselőjének adhatsz, hogy még azok is, akik esetleg nem értettek egyet a döntéseivel, utólag visszajöttek, és azt mondták, hogy igazságos volt.”

    Tommy Kendall versenyző is azok között volt, akik Kaufman vezetése alatt versenyeztek. Kendall is hangsúlyozta, hogy a versenyzők elvárták és meg is kapták a méltányosságot Kaufmannál

    Marty egy igazi profi volt” – mondta Kendall, az SCCA és az IMSA egykori sztárja. „Olyan jó munkát végzett a sorozat összes konkurens érdekeltségének olyan módon történő irányításában, hogy soha nem vált főszereplővé. Ezt könnyebb mondani, mint elérni.

    Az IMSA jelenlegi elnöke, John Doonan akkor találkozott először Kaufmannal, amikor Doonan a Mazda egyik vezetője volt, akinek az volt a feladata, hogy visszahozza a márkát a sportba.

    Ő egy ‘tanár’ volt. Az elmúlt 12 órában – amikor kiderült, hogy elhunyt – nagyon sokan említették, hogy ‘Annyi mindent tanultam ettől a fickótól!’” – mondta Doonan.

    Ez az, ami a legtöbbet jelent nekem vele kapcsolatban. És remélem, hogy ugyanúgy tudjuk folytatni a munkáját, ahogy ő tette.

  • Natalie Decker bemutatja: Ilyen a streamerek egy napja – VIDEÓ

    Natalie Decker másodállása – vagy főállása? – a streamerkedés, hiszen twitch csatornáján több, mint 13 ezer követője van.

    A hölgyversenyző idén mindössze kétszer ült autóba. Daytonában megpróbálta kvalifikálni magát a NASCAR Xfinity Series szezonnyitó versenyére, azonban nem volt elég gyors, így nem versenyezhetett.

    Néhány héttel később már nagyobb szerencséje volt, hiszen Trans-Am szériabeli bemutatkozását megnyerte a Charlotte Roválon.

    Emellett azonban Natalie Decker rengeteget streamel. Twitch csatornáján nem csak iRacingezik, hanem mindenféle játékkal is szórakoztatja közönségét.

    Nos ezekbe a streamelős napokba enged bepillantást legújabb videójában Decker.

    Láthatjuk a szobáját, amelynek láttán még egy teljes munkaidős streamer is csettintene. Természetesen egy cockpit is a 24 éves streamer/versenyző rendelkezésére áll.

    Decker ezen kívül segít egyengetni barátja karrierjét, aki az iRacing NASCAR Pro szériájának kvalifikációs versenyén vett részt, és, hogy támogassa őt, Decker lestreamelte az E-Sport versenyző teljes futamát.

    Elmondhatjuk tehát, hogy bár Natalie Decker igazi foglalkozásának továbbra is a versenyzést tekinti, nem tehetségtelen a kamera előtt sem, hiszen 13 ezer követő a twitchen már nagyszerű rajongói bázisnak számít.

    Ilyen szempontból a NASCAR is örülhet ennek, hiszen a streameléssel rengeteg olyan nézőt is bevonzhatnak a sportágba, akik esetleg nem követik azt alapvetően.

    A NASCAR mezőnyéből többen próbálkoztak már twitch csatorna beindításával, azonban Kyle Larson 2020-as incidense (miután eltiltották rasszista megjegyzését az egész szezonra – a szerk.) és Hailie Deegan bakija után a versenyzők félve nyúlnak a platformhoz.

    Így kimondható, hogy a twitchen Natalie Decker viszi a NASCAR versenyzők zászlaját.

  • Danica Patrick 40. születésnapján sem lassított le

    Pár napja volt Danica Patrick, ennek alkalmából pedig azt hihetnénk, hogy pihenéssel töltötte a nagy napot. Nos valóban – aktív pihenéssel.

    Az egykori NASCAR- és IndyCar-sztár pénteken elárulta Twitter-követőinek, hogy „öregkorára” lassít.

    Patrick a születésnapi programját részletezte, válaszul az Associated Press munkatársa, Jenna Fryer „boldog születésnapot” kívánó tweetjére, amelyben azzal vádolta a 40 éves versenyzőt, hogy szokásos módon biztosan minden megpróbál majd belepakolni egyetlen napba.

    Boldog születésnapot kívánok a kedvenc barátnőmnek! Biztos vagyok benne, hogy 2 órás edzést fog végezni, 8 fogásos ételt fog összeütni a semmiből, felvesz egy podcastot, fotózáson fog résztvenni, és valószínűleg közben egy új bort fog fejleszteni, mielőtt a nap véget ér” – írta Fryer a tweetben.

    …annyira jól ismersz engem!” Patrick egy tweetben válaszolt. „De öregkoromban már csak 90 perc túrázás, és 90 perc jóga megy, ráadásul ma este egy mesterszakácsra bízom a 8 fogásos menü elkészítését!

    Patrick utoljára 2018-ban versenyzett profi szinten, így az elmúlt négy év lehetőséget adhatott neki arra, hogy egy picit lelassítson.

    Ennek ellenére a versenyzőhölgyből lett üzletasszony élete a címlapokon is folyik, hiszen nemrég szakított barátjával, és ismét a szinglik életét éli. Ráadásul riporterként sem megy minden zökkenőmentesen

    Patrick idén már kétszer is részt vett NASCAR közvetítésen. Először Las Vegasban volt jelen a kommentátori fülkében, majd ott lehetett Chase Briscoe első győzelménél Phoenixben.