Kategória: 500miles

  • Forró bikiniben partizott a tengerparton Danica Patrick

    Úgy tűnik Danica Patrick nehezen tudja túltenni magát 40. születésnapjának ünnepléséről, hiszen még mindig onnan posztol képeket.

    Korábban már megírtuk, hogy Danica Patrick március 25-én lett 40 éves, és ezt az alkalmat néhány közeli barátnőjével és családjával együtt ünnepelte.

    Akkor egy vörös buliról posztolt képeket, melyek a mostanihoz képest eléggé visszafogott hangulatot jeleztek.

    Most az első képsor a „Nappali akciófelvételek. Presztízs világszerte!” címet kapta.

     

    A bejegyzés megtekintése az Instagramon

     

    Danica Patrick (@danicapatrick) által megosztott bejegyzés

    A második képsorozat talán még forróbb volt, itt a volt NASCAR versenyző és csapata egy cheerleader pózt is kipróbált.

     

    A bejegyzés megtekintése az Instagramon

     

    Danica Patrick (@danicapatrick) által megosztott bejegyzés

    Valószínűleg ezzel véget ért Danica Patrick születésnapi ünneplése, és hamarosan visszatérhet munkájához.

    Az biztos, hogy instagramon nagyon aktív az újdonsült 40 éves hölgy, hiszen korábban kiadott fitnesz könyvét is itt reklámozza, és „nyugdíjas” éveire elképesztően egészséges életmódot kezdett el gyakorolni.

    A versenyzőből lett üzletasszony ezen kívül is több vasat is tart egyszerre a tűzbe. Többek között borászata van, de illatgyertyát is forgalmaz.

    Patrick szerelme élete persze folyamatosan témát biztosít a sajtónak, de már a profi munkájában is kellemetlen szituációba került exe, Ricky Stenhouse Jr. miatt.

    A két NASCAR versenyző sokáig együtt járt, és amikor a Stewart-Haas Racing korábbi sofőrje visszatért a kommentátori fülkébe, nem szívesen beszélt volt barátjával.

    Azóta Patrick már szingli, hiszen néhány hónappal ezelőtt egy év randevúzás után szakított  Carter Comstock-al.

  • A Lexus lesz az IMSA Mid-Ohio-i versenyének főszponzora

    A Lexus Grand Prix Mid-Ohio-t május 13-15-én rendezik meg, és az IMSA sportautó bajnokság 5 kategóriából 4 ott lesz.

    A luxusautó márka lett az IMSA WeatherTech SportsCar Championship május 13-15. között Mid-Ohio-ban megrendezésre kerülő versenyének főszponzora.

    A sportautós versenyhétvége mostantól a Lexus Grand Prix at Mid-Ohio nevet viseli, miután korábban az Acura szponzorálta.

    A gyártó domináns eredményeket ért el az Ohio állambeli Lexingtonban található 3.634 kilóméteres, 13 kanyaros utcai pályán, amióta az IMSA 2018-ban visszatért a pályára.

    A WeatherTeach Championship GTD kategóriájában versenyző Lexus az eddigi négy Mid-Ohio-i futamából hármat megnyert, valamint tavaly a második helyen végzett az osztályban.

    Nagyon örülünk, hogy a Mid-Ohio Sports Car Course-szal közösen dolgozhatunk a Mid-Ohio-i Lexus Nagydíj címszponzoraként” – mondta Jeff Bal, a Lexus Motorsport vezetője.

    A Lexus RC F GT3 pályán nyújtott teljesítménye Mid-Ohio-ban, valamint a helyi kereskedőktől, tulajdonosoktól és az Ohio környéki versenyrajongóktól kapott óriási támogatás teszi ezt a márkánk számára nagyszerűvé.

    Alig várjuk, hogy ezt a lendületet folytassuk, amikor májusban pályára lépünk.

    A luxusmárka a Mid-Ohio-i Lexus Nagydíj hivatalos biztonsági autójaként is jelen lesz.

    A Lexus Grand Prix at Mid-Ohio nagyszerű módja a 2022-es szezonunk elindításának, mivel ez az IMSA WeatherTech SportsCar Championship a rajongók egyik kedvenc eseménye” – mondta a pálya bemutatója, Craig Rust.

    A Lexus a kezdetektől fogva támogatja ezt az eseményt, és igazán nagyra értékeljük, hogy főszponzorként köszönthetjük őket.

    Alig várjuk, hogy egy ilyen nagyszerű márkával együtt dolgozhassunk, hogy ez a fantasztikus hétvége az elkövetkező években is tovább fejlődjön.”

    Az idei 2 óra, 40 perces versenyen a DPi, az LMP2, az LMP3 és a GTD osztályok vesznek részt, emellett a Michelin Pilot Challenge, az IMSA Prototype Challenge és az Idemitsu Mazda MX-5 Cup is versenyez majd a hétvégén.

  • Jenson Button a Nitro Rallycrossban fut teljes szezont 2022-ben

    Jenson Button az idei Nitro Rallycross bajnokságban indul, a tisztán elektromos hajtású Group E osztályban.

    A 2009-es Forma-1-es világbajnok, a néhai brit rallycross-versenyző John Button fia a Xite Energy Racing színeiben versenyez majd a brit Oliver Bennett mellett.

    Versenyezni akarok” – mondta a McLaren, a Honda és a Brawn korábbi versenyzője, Button. „Azt akarom csinálni, amit szeretek, és ez a versenyzés. Csak jól akarom érezni magam.

    Alig várom, hogy a Xite Energyvel – egy olyan csapattal, amely nemcsak a rallycrossban, hanem az elektromos járművek versenyzésében is nagy tapasztalattal rendelkezik – a Nitro RX-ben versenyezhessek.

    És a haverom, Oli mellett versenyezhetek. Ő egy nagyszerű karakter, nagyszerű a sportág számára, és rengeteg tapasztalattal rendelkezik ebben a szakágban.

    Remélhetőleg tanulhatunk majd egymástól. Ez egy szórakoztató partnerség lesz, de azt hiszem, hogy ez egy jó partnerség is lesz, és remélhetőleg borsot tudunk törni a rallycross nagyágyúk orra alatt.

    Button F1 utáni versenyzői tevékenységei leginkább a sportkocsikra összpontosultak, a Super GT-ben – ahol 2018-ban megnyerte a bajnokságot -, a World Endurance Championshipben és a British GT-ben is szerepelt.

    Buttonról azonban már régóta pletykálták, hogy a rallycrossba szeretne bekapcsolódni, és a Forma-1-ből való visszavonulása után Kaliforniába költözése óta egy amerikai székhelyű sorozatot tartottak a legvalószínűbb opciónak.

    A rallycross teljesen más, mint a Forma-1, és ezért szeretem. Azért hagytam ott az F1-et 17 év után, mert valami újat akartam kipróbálni” – mondta.

    Versenyző vagyok, nem Forma-1-es pilóta, szóval az új kihívások azok, amikért rajongok. Úgy éreztem, hogy a Forma-1-ben elértem, amit kellett, szóval jó más dolgokat kipróbálni.

    A rallycrosshoz igazi családi kapcsolat fűz. Apa a 70-es évek végén és a 80-as években egy Volkswagen Bogárral, majd egy Volkswagen Golffal versenyzett. Ha megnézed a YouTube-on, találsz néhány videót, amin apám Lydden Hillben versenyzett Murray Walker kommentálásával.

    Szeretném utánozni, amit ő csinált – az nagyon különleges lenne. Imádtam nézni, ahogy versenyzett.

  • Így hajtotta meg Zak Brown a Jaguárját Long Beach utcáin – VIDEÓ

    Zak Brown a Long Beach-i Nagydíjon tette meg első köreit az IMSA legendás GTP osztályába tartozó 1989-es Jaguar XJR-10-et.

    Hétvégén sok betétfutamot rendeztek Long Beach utcáin, többek között egy historic versenyre is sor került.

    Itt rengeteg régi IMSA gépet láthatott a nagyközönség, többek közt a köztudottan nagy kollekcióval rendelkező Zak Brown 1989-es Jaguar XJR-10-es autóját is.

    Brown természetesen IndyCar csapatát, az Arrow McLaren SP-t is támogatta a hétvége folyamán, de nem volt rest, és maga is részt vett egy megmérettetésen, melyet a HMSA rendezett.

    Az amerikai üzletember a történelmi verseny rajtrácsának hátsó feléről indult, és végül fantasztikus teljesítménnyel jött fel, hogy a második helyen érjen célba.

    A HMSA GTP Challenge 2. futamán sikerült áthámozni magamat a mezőnyön. Nagyszerű érzés a második helyen végezni! Mindig jó érzés élvezni a vasárnapi autózást Long Beachen” – írta twitter bejegyzésében Brown a verseny után.

  • Danica Patrick egy hétig tartó partit csapott 40. születésnapjára

    Az egykori NASCAR versenyző Danica Patrick úgy tűnik, hogy a múlt héten élete legjobb napjait élte át, amikor 40. születésnapját ünnepelte.

    Patrick március 25-én lett 40 éves, és úgy tűnik, hogy néhány közeli barátnőjével és családjával együtt ünnepelte meg be az alkalmat.

    Ma egy „vörös” buliról osztott meg fotókat az Instagramon.

    A 40. születésnapom alkalmából VÖRÖS a buli, hogy elinduljak erre az évtizedre annyi fontos nővel az életemben. Istenem, csodálatos családom és barátaim vannak!” – írta Patrick.

    A múlt héten egy kicsit eltűntem a térképről… De itt jön néhány fénykép arról, hogy miért. És sok, amit az instagram szabályai miatt nem tudok megmutatni.

     

    A bejegyzés megtekintése az Instagramon

     

    Danica Patrick (@danicapatrick) által megosztott bejegyzés

    Patrick nemrég megosztotta, hogy szakított barátjával, Carter Comstockkal, így úgy tűnik, ismét szingliként élvezi az életet. A pár legalább tavaly nyár óta volt együtt.

    Danica Patrick korábban már két versenyen is kommentált idén a NASCAR Cup Seriesben, és nem kizárt, hogy a Forma-1 amerikai fordulóinak valamelyikén is viszontláthatjuk majd őt.

  • Bourdais mindent beleadott a Long Beach-i győzelem érdekében

    Sebastien Bourdais óriási felzárkózását egy Porsche-val történő korai baleset készített elő, melynek a végén a Cadillac 01-es autója nyert.

    Sebastien Bourdais azt hitte, hogy a győzelmi esélyei elszálltak, amikor több mint 20 másodpercet veszített a visszafordítóban a szombati Long Beach Nagydíj első szakaszában.

    A 01-es Cadillac Racing végül fölényes győzelmet aratott, de ha azt nézzük, honnan jöttek vissza, nem volt olyan egyszerű ez a verseny.

    Kicsit megnehezítettük a saját dolgunkat. Ez egy csodálatos hétvége volt a 01 Cadillac Ganassi számára. Egyszerűen varázslatos volt az autó a kvalifikáción” – mondta Bourdais a futam után.

    Úgy tűnt, mindent kézben tartunk. Jól rajtoltam, Alex pedig követett minket, és elhúztunk, és a fogyasztásunk is jó volt. Aztán jöttek a lekörözések…

    Egyszerűen túlságosan belülre kerültem, és valamilyen oknál fogva nem tudtam befordulni. Egyáltalán nem tapadt be az autó eleje. Kicsit megsérült az első splitter, de nem volt vészes.

    A stratégám azt mondta, hogy 20 másodperces hátrányban vagyunk, és azon a ponton nem adtam magamnak egy szemernyi esélyt sem, hogy behozzam ezt a lemaradást, és aztán előzni tudjak.

    Az autó viszont fantasztikus volt. Szuper agresszív tudtam lenni a forgalomban, mert az autó annyira jó volt. Onnantól kezdve mindenki látta, mi történt.

    Bourdais a Cadillac tempójának tulajdonította, hogy vissza tudta venni a vezetést, és végül megszerezte első győzelmét a csapattal.

    Csodálatos autó kell hozzá, és egy olyan autó, amelyiknek megvan a tempója, és elég önbizalmat ad ahhoz, hogy képes legyél nyomni, és ennyire a határon menni” – mondta.

    Mindent beleadtam. Nem hiszem, hogy sokat lélegeztem az incidens utáni 30 körben.

  • Elképesztően szerencsétlenül járt a Corvette Long Beach-en

    A Corvette Racing egy valószínűsíthető GTD Pro győzelmet dobott el, miután egy furcsa boxutcai incidens után áthajtásos büntetést kapott.

    Jordan Taylor szerint a 3-as rajtszámú Chevrolet Corvette C8.R GTD jobb első, elszabaduló kerékanyája, amely a Pfaff Motorsports Porsche 911 GT3 R hűtőjébe csapódott, egy „véletlen baleset” volt, amely végül a Corvette Racingnek a győzelembe került.

    A furcsa bokszutcai incidens miatt a Corvette-et áthajtásos büntetéssel sújtották, amiért a csapat „elvesztette az irányítást a felszerelés felett” a kiállás során, így végül a Jordan Taylor és Antonio Garcia vezette csapat a harmadik lett

    Mindent összevetve, ez egy elég jó mentés volt ahhoz képest, hogy mi történt velünk” – mondta Taylor.

    Sajnos, azt kell, hogy mondjam, elbuktuk a győzelmet, mivel nagyon erős autónk volt. Nehéz lenyelni ezt a keserű pirulát, hogy nem sikerült maximalizálni a pontokat.

    Összességében tisztességes előnyünk volt az elején, szerencsére a büntetés nem tette tönkre annyira a versenyünket, mint amennyire tönkretehette volna. Ez egy véletlen baleset volt. Sajnálatos, hogy pont a versenyen történt ilyen.

    A Corvette büntetését kihasználva a The Heart of Racing megszerezte első GTD Pro osztályú győzelmét Alex Riberas és az Aston Martin gyári pilótája, Ross Gunn vezetésével, a pontversenyben azonban a Corvette Racing vezet.

    A következő versenyt május 1-én rendezik Laguna Secában.

  • Lotterer a hosszú várakozás ellenére bízik a Porschéban

    André Lotterer szerint még nincs döntés a jövőjéről a Formula E-ben való versenyzés vagy a Porsche 2023-as LMDh programja között.

    Lotterer nagy tapasztalattal rendelkezik a hosszú távú versenyzésben: háromszor nyerte meg a Le Mans-i 24 órás versenyt az Audival, mielőtt 2017-ben csatlakozott a Porsche LMP1-es csapatához.

    Ugyanebben az évben Nick Tandyvel és Neel Janival közös #1-es autójával az élen állt, mielőtt kevesebb mint négy órával a vége előtt olajnyomás-problémák miatt ki kellett szállniuk a versenyből.

    A Porsche endurance részlege aztán a szezon végén lehúzta a rolót, hogy erőforrásait a Formula E-be való bekapcsolódásra összpontosíthassa.

    Miután 2017-ben a Techeetah-val a Formula E-be költözött, Lotterer 2019-ben újra összeállt a Porschéval az első szezonjára a tisztán elektromos bajnokságban.

    Mivel a Porsche 2023-ban a legendás amerikai csapattal, a Team Penske-vel kötött partneri kapcsolat értelmében visszatér az endurance versenyzéshez az LMDh projektjével, Lotterer kifejtette, hogy a sportkocsikhoz való visszatérés gondolata „motiváló” – de azt is hozzátette, hogy elégedett a jelenlegi szerepével a német gyártónál a Formula E-ben.

    A Porschénál így is, úgy is jó kezekben vagyok” – mondta Lotterer a Motorsport.com-nak. „Nagyon szeretem a Formula E-t, szerintem nagyszerű bajnokság, és a Gen3-mal is tovább fejlődik.

    De tudod, a Porsche DNS-e és öröksége sokat jelent Le Mans-ban, és ez egy legendás dolog, Le Mans és a Porsche. Mindkettő nagyon motiváló. Szóval azt mondanám, hogy őszintén szólva jó helyen vagyok.

    Bárhova is küldi a Porsche Lotterert, bízik csapatában
    Bárhova is küldi a Porsche Lotterert, bízik csapatában Fotó: Porsche AG

    Lotterer teljesnek érzi magát

    Lotterer hozzátette, hogy a versenyzői pályafutása során a szakágak sokszínűsége „üdítő” volt, és élvezte a lehetőséget, hogy a Porsche csapatával különböző kategóriákat fedezhetett fel.

    Arra a kérdésre, hogy hiányzik-e neki a Le Mans-i versenyzés, Lotterer elismerte, hogy még mindig szenvedélye a hosszú távú versenyzés, de kifejtette, hogy az, hogy pályafutása során különböző gépeket próbálhatott ki, azt jelenti, hogy „a pillanatnak élhetett”.

    Igazán felüdülés volt, hogy ennyi évnyi endurance versenyzés után ilyen új kihívásokban volt részem” – mondta.

    Ez egy igazán szép dolog, hogy a karrierem során váltani tudok, és a Porschéval kombinálva, különösen gyári versenyzőként különböző platformokra mehetek, és új szériákban próbálhatom ki magam.

    Ami a hosszú távú versenyek hiányát illeti… nos néha igen, hiányoznak – nézem a hosszú távú versenyeket, és természetesen szenvedélyesen szeretem őket, és Le Mans egy fantasztikus verseny.

    És igen, vannak pletykák, nyilván azért, mert a Porsche visszatér Le Mans-ba. De akárhogy is, még semmi sem dőlt el.

  • Drámai versenyen nyertek Bourdais-ék, megvan a BMW első győzelme

    Mindhárom kategóriában drámai versenyt láthatott a Long Beach-i nagyérdemű, a DPi-ben Sebastien Bourdais vezette győzelemre a Cadillac-et.

    Renger van der Zande és Sebastien Bourdais fölényes győzelmet aratott a szombati Long Beach-i Acura Nagydíjon, és ezzel a Chip Ganassi Racing 1-2. helyezést ért el.

    Van der Zande 3,761 másodperces győzelmet aratott a 01-es rajtszámú Cadillac DPi-V.R-rel a csapattárs – Sebringi 12 órás győztes – 02-es testvérautót vezető Earl Bamber előtt, miután a 100 perces versenyen a verseny végén több sárga zászlót is belengettek.

    A pole pozícióból rajtoló Bourdais az ötödik körben veszítette el a vezetést, amikor a pálya hátsó részén megpróbálta kikerülni Kyle Washington 34-es számú GMG Racing Porsche 911 GT3 R-jét.

    A francia lenyűgöző módon visszaszerezte 21 másodperces hátrányát a szakasza során, és a 29. körben visszavette a vezetést Alex Lynn 02-es testvérautójától, a 01-es Cadillac pedig a kockás zászlóig az élen maradt.

    Ez volt a duó első győzelme az IMSA WeatherTech SportsCar Championship idei szezonjában.

    A verseny végén Oliver Jarvis és Pipo Derani közötti ütközés Richard Westbrook és Tristan Vautier 5-ös rajtszámú JDC-Miller Motorsports Cadillacjének újabb dobogós helyezését eredményezte.

    Jarvis 60-as rajtszámú Meyer Shank Racing Acura ARX-05-öse és Pipo Derani 31-es rajtszámú Action Express Racing Cadillac-je a szűk visszafordítóban ütközött össze, miközben éppen a harmadik helyért küzdöttek.

    Az IMSA versenyirányítása nem jelentett be további intézkedést, az incidens Deranit az ötödik helyre sorolta vissza.

    Ricky Taylor és Filipe Albuquerque 10-es számú Wayne Taylor Racing Acurája a hatodik helyen végzett az összesítésben és a DPi osztályban, miután a verseny elején kétkiállásos stratégiát választott.

    Megvan az Aston Martin első GTD Pro győzelme
    Megvan az Aston Martin első GTD Pro győzelme Fotó: LAT Images Courtesy of IMSA

    A Heart of Racing győzött Long Beach-en a Corvette büntetése után

    A Heart of Racing Aston Martin versenyzői, Ross Gunn és Alex Riberas nyertek a GTD Pro kategóriában, mivel a 3-as Chevrolet Corvette Corvette C8.R GTD versenyautó áthajtásos büntetést kapott.

    Riberas maga mögött tudta tartani Ben Barnicoat a 14-es rajtszámú Vasser Sullivan Lexus RC F GT3-át, és megszerezte az Aston Martin első győzelmét a GTD Pro kategóriában.

    A pole pozíciót megszerző Jordan Taylor és Antonio Garcia Corvette a harmadik helyen végzett az osztályban, miután az autó egyik kerékanyája elpattogott a boxban, és kilyukasztotta a 9-es rajtszámú Pfaff Motorsports Porsche 911 GT3 R hűtőjét, amely akkor a második helyen haladt.

    Garcia egy áthajtásos büntetést volt kénytelen letölteni, mert a csapat „elvesztette az irányítást a felszerelése felett” a megállás során.

    John Edwards és a 25-ös számú Team RLL BMW M4 GT3 is ugyanezt a büntetést kapta, amiért Connor De Phillippi a boxkiállás során megpróbálta a helyére rakni az elmozduló vezető oldali ajtót, és ezzel ők a negyedik helyen végeztek.

    A mezőny csak a hátát nézhettek a Paul Miller Racing domináns BMW M4 GT3-nak
    A mezőny csak a hátát nézhettek a Paul Miller Racing domináns BMW M4 GT3-nak Fotó: LAT Images Courtesy of IMSA

    A Paul Miller Racing megszerezte a BMW M4 GT3 első győzelmét Észak-Amerikában

    Bryan Sellers és Madison Snow eközben a GTD-ben domináns győzelmet aratott, és megszerezték az M4 GT3 első győzelmét Észak-Amerikában.

    Sellers ráadásul a harmadik helyen hozta haza az autót, ha a teljes GTD kategóriát nézzük, miután hibátlan versenyt teljesített, és rajt-cél győzelmet aratott.

    Mario Farnbacher és Marc Miller 66-os Gradient Racing Acura NSX GT3 Evo22-je meglepetésre a második helyen végzett, míg Aaron Telitz és Frankie Montecalvo 12-es rajtszámú Vasser Sullivan Lexusával Aaron Telitz és Frankie Montecalvo zárta a GTD dobogót.

    Sellers harminc perccel a vége előtt az újraindításnál Maxime Martin 27-es rajtszámú The Heart of Racing Aston Martinjával csatázott, ami az Aston sérülésével járt, aminek következtében az AMR gyári pilótája a falban végezte.

    Az incidens miatt a verseny második sárga jelzését adták ki, majd nem sokkal később a harmadik figyelmeztető jelzés következett, mert Stevan McAleer 32-es rajtszámú Team Korthoff Motorsports Mercedes-AMG GT3 Evo-ja a falnak csapódott.

    McAleer a hatodik helyen végzett az osztályban, a 96-os számú Turner Motorsport BMW és a 16-os számú Wright Motorsport Porsche mögött. [hfcm id=”2″]

    A Long Beach-i Nagydíj végeredménye:

    [hfcm id=”2″]

    # Csapat Pilóták Márka Kat.
    1.
    01
    Chip Ganassi
    Racing
    🇫🇷 Bourdais
    Cadillac
    DPi
    🇳🇱 van der Zande
    2.
    02
    Chip Ganassi
    Racing
    🇳🇿 Bamber
    Cadillac
    DPi
    🇬🇧 Lynn
    3.
    5
    JDC-Miller
    Motorsports
    🇬🇧 Westbrook
    Cadillac
    DPi
    🇫🇷 Vautier
    4.
    60
    Meyer Shank
    Racing
    🇬🇧 Blomqvist
    Acura
    DPi
    🇬🇧 Jarvis
    5.
    31
    Whelen Eng.
    Racing
    🇧🇷 Derani
    Cadillac
    DPi
    🇺🇸 Nunez
    6.
    10
    Wayne Taylor
    Racing
    🇵🇹 Albuquerque
    Acura
    DPi
    🇺🇸 R.Taylor
    7.
    23
    Heart of
    Racing Team
    🇬🇧 Gunn
    Aston
    Martin
    GTD
    Pro
    🇪🇸 Riberas
    8.
    14
    Vasser Sullivan
    Racing
    🇬🇧 Barnicoat
    Lexus
    GTD
    Pro
    🇬🇧 Hawksworth
    9.
    1
    Paul Miller
    Racing
    🇺🇸 Sellers
    BMW
    GTD
    🇺🇸 Snow
    10.
    3
    Corvette
    Racing
    🇪🇸 García
    Chevrolet
    GTD
    Pro
    🇺🇸 J.Taylor
    11.
    66
    Gradient
    Racing
    🇩🇪 Farnbacher
    Acura
    GTD
    🇺🇸 Miller
    12.
    12
    Vasser Sullivan
    Racing
    🇺🇸 Montecalvo
    Lexus
    GTD
    🇺🇸 Telitz
    13.
    25
    BMW
    Team RLL
    🇺🇸 Edwards
    BMW
    GTD
    Pro
    🇺🇸 de Phillippi
    14.
    96
    Turner
    Motorsport
    🇺🇸 Auberlen
    BMW
    GTD
    🇺🇸 Foley
    15.
    16
    Wright
    Motorsports
    🇺🇸 Hardwick
    Porsche
    GTD
    🇧🇪 Heylen
    16.
    32
    Gilbert Korthoff
    Motorsports
    🇬🇧 McAleer
    Mercedes
    GTD
    🇺🇸 Skeen
    17.
    99
    Team
    Hardpoint
    🇬🇧 Legge
    Porsche
    GTD
    🇺🇸 Ferriol
    18.
    51
    Rick Ware
    Racing
    🇺🇸 Eversley
    Acura
    GTD
    🇦🇺 Read
    19.
    70
    Inception
    Racing
    🇺🇸 Iribe
    McLaren
    GTD
    🇩🇰 Schandorff
    20.
    79
    WeatherTech
    Racing
    🇺🇸 MacNeil
    Mercedes
    GTD
    Pro
    🇮🇹 Marciello
    21.
    34
    GMG Racing
    🇺🇸 Sofronas
    Porsche
    GTD
    🇺🇸 Washington
    22.
    39
    CarBahn
    Motorsports
    🇺🇸 Megennis
    Lamborghini
    GTD
    🇺🇸 Westphal
    23.
    27
    Heart of
    Racing Team
    🇨🇦 de Angelis
    Aston
    Martin
    GTD
    🇧🇪 Martin
    24.
    59
    Crucial
    Motorsports
    🇺🇸 Horton
    McLaren
    GTD
    🇺🇸 Miller
    25.
    57
    Winward
    Racing
    🇬🇧 Ellis
    Mercedes
    GTD
    🇺🇸 Ward
    26.
    9
    Pfaff
    Motorsports
    🇦🇺 Campbell
    Porsche
    GTD
    Pro
    🇫🇷 Jaminet

     

  • Két BMW-t is megbüntették a Long Beach-i időmérő után

    Két BMW-t is megbüntettek az IMSA hétvégi, Long Beach utcáin megrendezésre kerülő futamának kvalifikációja után.

    A 25-ös rajtszámú BMW M Team RLL M4 GT3-as és a 96-os rajtszámú Turner Motorsport M4 GT3-as versenygép három körét is elvették, mert megsértették az IMSA GTD technikai szabályait, amelyek a motor maximális fordulatszámára vonatkoznak.

    A büntetés utáni rajtpozíciókat hivatalosan még nem erősítették meg, de úgy tűnik, hogy a 25-ös rajtszámú autó a 25. helyre esik vissza összességében és a hatodik helyre a GTD PRO-ban, míg a Turner Motorsport versenyzője várhatóan a 19. helyre esik vissza a rajtrácson és a nyolcadik helyre a GTD-ben.

    Korábban már megírtuk, hogy a DPi kategóriában Sebastien Bourdais vezérletével a Ganassi Cadillac Racing 01-es autója várhatja az élről a rajtot, míg a GTD Pro kategóriában Jordan Taylor kormányozta pole pozícióba a Corvette-et.

    A 100 perces Acura Grand Prix of Long Beach magyar idő szerint szombaton 23 órakor kezdődik majd, az eseményt pedig az IMSA TV-n lehet majd követni.