Kategória: 500miles

  • Meglepetésgyőzelmet aratott a Cadillac az IMSA kanadai versenyén

    Minden jel arra mutatott, hogy Watkins Glen után az IMSA CTMP-n rendezett fordulóján is Acura dominancia lesz. Bourdais-ék nem így gondolták.

    Bombajó versennyel tért vissza az Egyesült Államok határán túlra az IMSA.

    2019 óta először rendezett versenyt a széria az USA határain túl, az első hely sorsa pedig 10 perccel a futam vége előtt dőlt el, amikor Renger van der Zande a hármas kanyarban átvette a vezetést a 60-as rajtszámú Meyer Shank Acurától.

    Van der Zande merész húzása miatt a Meyer Shank Racing Acura párosa, Tom Blomqvist és Oliver Jarvis zsinórban ötödször kényszerült beletörődni a második helyezésbe.

    A jó hír a brit páros számára az, hogy ez elég volt ahhoz, hogy ismét a pontverseny élére kerüljenek, miközben már csak két futam van hátra a bajnokságból a DPi kategória számára.

    A pole-ból induló Blomqvist nem vesztegette az időt, hogy a verseny körrekordját is megfussa, és az első hét körben már 2,3 másodperces előnyre tett szert Ricky Taylor hasonló Konica Minolta Acurájával szemben.

    Az IMSA CTMP-n tartott versenyén több rövid sárga zászló következett ezután. Az egyiket Taylor autójáról levált gumiabroncs okozta, ami a délután hátralévő részében is hátráltatta csapatát.

    Az egyik sorsdöntő pillanat a 96. körben, körülbelül fél órával a vége előtt következett be, amikor a 02-es Cadillacet vezető Earl Bamber megpördítette Taylort az ötös kanyarban.

    Taylor a mezőny végéről folytatta a versenyt, majd később újabb incidensbe keveredett Pipo Derani 31-es számú Cadillacjével, míg Bamber áthajtásos büntetése miatt a negyedik helyre estek vissza.

    Sebastien Bourdais el volt ragadtatva csapattársa teljesítményétől
    Sebastien Bourdais el volt ragadtatva csapattársa teljesítményétől Fotó: LAT Images Courtesy of IMSA

    Van der Zande az IMSA leköröző királya

    Van der Zande váltotta az egész hétvégén küszködő Bourdaist, és a vezérletével nyert a 01-es Cadillac. Egy aspektusában a versenynek nem csak a közönséget, de csaptársat is lenyűgözte.

    Egyszerűen fantasztikus volt a forgalomban” – folytatta Bourdais. „Megcsinálta a dolgát. Ember, fogalmam sincs, mit csinált ott, de le a kalappal. Igazán lenyűgöző volt.

    A Jon Bennett/Colin Braun páros zsinórban második IMSA LMP3-as kategóriagyőzelmét szerezte meg a Core Autosport számára, míg a Porsche gyári pilótái, Mathieu Jaminet és Matt Campbell nyerte a meg a GTD Pro kategóriát a Pfaff Motorsport számára.

    A kanadai Roman De Angelis és a belga Maxime Martin szintén zsinórban második győzelmét szerezte a GTD kategóriában a Heart of Racing Aston Martin csapat számára.

    Végeredmény

  • Kobayashi élvezi a GT3-as autó nyújtotta kihívást

    Kamui Kobayashi óriási kihívással találja szemben magát a hétvégi IMSA fordulón, hiszen egy olyan autóba kell ülnie, amit még sosem vezetett.

    Kobayashi a sérült Jack Hawksworth-öt helyettesíti majd a 14-es számú Vasser Sullivan Lexus RC F GTD PRO versenyautóban, amellyel életében először fog versenyezni.

    Ráadásul egy olyan pályán – a Canadian Tire Motorsports Parkban – amelyen még soha nem versenyzett.

    És, bár a múlt héten Watkins Glenben ott volt a 48-as számú Cadillac DPi autóval, közben vissza kellett utaznia Európába, így túl későn érkezett a csütörtök délutáni pályabejáráshoz. Az egyetlen tapasztalata a szimulátoron van.

    Vezettem pár kört a szimulátoron Charlotte-ban” – mondta Kobayashi. „Természetesen vezettem az RC F GT3-as autót, és eléggé ismerősnek éreztem. Vezettem már GTD-ben a Ferrarival és az AMG-vel, és bár ez volt az első alkalmam az RC F-ben, de a GT3-at elég jól ismerem, szóval ez megkönnyítette a dolgomat.

    A legnagyobb kihívás a pályán lesz – csináltam egy pályabejárást a szimulátoron, de mégis, egy igazi autóval egy igazi pályán más lehet. Igyekszem a legjobbat kihozni belőle, de az biztos, hogy szükségem lesz a csapat támogatására

    Tekintettel a Lexus Toyotával való kapcsolatára, logikus választás volt Kobayashi Hawksworth helyettesítésére.

    Kobayashi a nehézségek ellenére készen áll a kihívásra, és bevallja, hogy rajong a GT-autókért.

    A nyílt kasztnis autókon nőttem fel – a Forma-1-ben versenyeztem, aztán jöttek a sportautók, és most már jobban ismerem a sportautókat” – mondja a 2021-es Le Mans-i 24 órás verseny győztese. „Amikor bepattanok egy GT-autóba, az más. Rengeteg jó versenyző van a GT-mezőnyben. Nyilvánvalóan nem könnyű egyből gyorsnak lenni, de azt hiszem, ez olyasmi, amit egyszer majd hosszabb távon is ki kell próbálnom.

    Szerintem ez egy nagyon fontos és izgalmas kategória.

  • Két IMSA versenyzőt is próbaidőre helyeztek a rommá tört GT3 miatt

    Az IMSA felfüggesztett eltiltást adott Fabio Scherer és Dylan Murry LMP2-es pilótáknak, amiért balesetet okoztak Watkins Glenben.

    Az incidens Watkins Gleni 6 órás utolsó szakaszában történt, amitől a Jeff Westphal által vezetett 39-es rajtszámú CarBahn with Peregrine Racing Lamborghini Huracan totálkárosra tört.

    Az IMSA döntése alapján Scherer és Murry az incidens során elkövetett cselekményeik miatt próbaidőre került a következő négy IMSA-futam erejéig, amelyen részt vesznek.

    Scherer a 20-as High Class Racing ORECA-val a Murry kezében lévő 29-es Racing Team Nederland ORECA-nak ütközött, miközben a második helyért küzdöttek az LMP2-ben.

    Scherer ezután elrántotta a kormányt, és nekiment a 39-es rajtszámú Lamborghininek, amely a szalagkorlátnak csapódott, és totálkárosra tört.

    Az IMSA versenyigazgatója, Beaux Barfield és a felügyelőtisztek, Simon Hodgson, Mark Raffauf és a versenyzői tanácsadó, Johannes van Overbeek megállapították, hogy a két versenyző megosztozott a felelősségen az incidensért.

    Az LMP2 kategória nem indul az e heti Chevrolet Nagydíjon a Canadian Tire Motorsports Parkban. Mivel már csak két futam van hátra az ő kategóriájukban, a próbaidő a következő szezon első két versenyére is érvényes lesz.

    Az IMSA továbbá felhívta a versenyzők figyelmét arra, hogy továbbra is figyelemmel kíséri a pályán tanúsított viselkedést, és ennek megfelelően következetesen fog eljárni, amennyiben a vezetési magatartás további romlása tapasztalható.

    Az endurance és a többkategóriás versenyzés az IMSA versenyzésének megtestesítője, és mindenkor kölcsönös tiszteletet és együttélést követel meg minden versenyzőtől – állt a széria közleményében.

  • Forradalmian új bajnokságot indít az IMSA

    Az IMSA VP Racing SportsCar Challenge-en LMP3-as és GT4-es (egy versenyzős) autók fognak indulni, 45 perces sprintfutamokon.

    Egy új, több kategóriás sprintverseny-sorozat debütál 2023-ban, mivel az IMSA illetékesei július 1-jén bemutatták az IMSA VP Racing SportsCar Challenge nevet, amelyet a VP Racing Fuels szponzorál.

    A sorozatban homologizált Le Mans Prototype 3 (LMP3) és Grand Touring 4 (GT4) versenyautók vesznek majd részt 45 perces sprintversenyeken, amelyeken autónként egy pilóta indul.

    A tervek szerint a sorozat öt fordulóból álló, 10 futamos menetrendet tartalmaz, amely a jelenlegi IMSA Prototype Challenge sorozatot váltja fel.

    Az IMSA Michelin Pilot Challenge a hagyományos endurance formátumban folytatódik, a Grand Sport (GT4) és a Túraautó (TCR) osztályok 10 fordulóból álló versenynaptárral.

    Az IMSA VP Racing SportsCar Challenge minden versenyhétvégéjén lesz egy időmérő edzés, amelyen a leggyorsabb kör határozza meg az első futam rajtrácsát.

    Az autók második leggyorsabb kvalifikációs köre pedig a második futam rajtrácsát teszi majd ki. A futamok során nem lesz boxkiállás (tehát pilótacsere sem lesz), és minden versenyautó Michelin gumiabroncsokon fog versenyezni.

    A nemzetközi közönség számára a bajnokság hivatalos weboldalán lesz elérhető az összes forduló ingyenes, élőben.

    Az IMSA VP Racing SportsCar Challenge első szezonjának menetrendjét a széria éves State of the Sport prezentációjának részeként fogják bemutatni, amelyet augusztus 5-én, szombaton tartanak a Road Americán.

  • IMSA, IndyCar és NASCAR – íme a hétvégi közvetítések MEGA listája

    Újabb fantasztikus hétvége elé nézünk, hiszen az IMSA, az IndyCar és a NASCAR mezőnye is pályán lesz majd.

    IMSA

    Egy héttel a Watkins Gleni 6 órás után ismét pályán lesz az IMSA mezőnye. A pálya nem más, mint a Canadian Tire Motorsport Park (CTMP).

    A kanadai COVID szabályozások miatt rengeteg csapat hagyja ki az eseményt, ráadásul a CarBahn alakulata sem lehet majd ott, miután rommá törték autójukat a Watkins Gleni 6 óráson.

    A DPi kategóriában megint a BoP volt a fő téma, a Cadillac versenyzőjének, Sebastien Bourdais-nak frusztrált nyilatkozata után várható, hogy valamennyi módosítás lesz a hétvégi versenyre.

    IndyCar

    Hosszabb szünet után Mid-Ohio-ba látogat az IndyCar mezőnye.

    A bajnokságot Marcus Ericsson vezeti Will Power és Josef Newgarden előtt. Utóbbi versenyző érkezik a legnagyobb lendülettel Mid-Ohio-ba, hiszen megnyerte az előző, Road Americában tartott fordulót.

    2021-ben ráadásul szintén Newgarden győzött itt, méghozzá domináns teljesítménnyel, hiszen a pole-ból indult, a legtöbb kört vezette, és végül megnyerte a versenyt.

    NASCAR

    Második alkalommal látogat Road Americába a NASCAR Cup Series mezőnye.

    Csakúgy mint az IndyCar-ban Josef Newgarden, itt is van egy fő esélyesünk, aki nem más, mint Chase Elliott.

    A Hendrick Motorsports versenyzője nyert Nashville-ben, a NASCAR Cup Series előző fordulóján, ráadásul a tavalyi Road Americában rendezett versenyen is győzött.

    TELJES PROGRAM (KÖZVETÍTÉSEK)

    Július 1., péntek

    14:00 — Indy Pro 2000 Edzés
    14:45 — USF2000 Edzés
    15:30 — Porsche Sprint Challenge Edzés
    15:30 — Michelin Pilot Challenge Edzés
    16:25 — Indy Pro 2000 IDŐMÉRŐ (Road to Indy – YouTube)
    16:55 — Masters Racing Legends USA/Formula Atlantic Edzés
    17:10 — USF2000 IDŐMÉRŐ (Road to Indy – YouTube)
    17:55 — Stadium Super Trucks Edzés
    18:40 — Porsche Sprint Challenge Edzés
    19:20 — Michelin Pilot Challenge Edzés
    19:35 — Indy Pro 2000 IDŐMÉRŐ
    20:20 — Indy Lights Edzés (IndyCar LIVE! – INGYENES)
    20:40 — IMSA WeatherTech SportsCar Championship Edzés
    21:30 — NTT IndyCar Series 1. Edzés (IndyCar LIVE! – INGYENES)
    21:30 — NASCAR Xfinity Series Edzés
    22:30 — Masters Racing Legends USA/Formula Atlantic IDŐMÉRŐ
    23:10 — Michelin Pilot Challenge IDŐMÉRŐ
    23:15 — USF2000, 1. VERSENY (Road to Indy – YouTube)

    Július 2., szombat

    00:00 — NASCAR Xfinity Series IDŐMÉRŐ
    14:00 — Porsche Sprint Challenge IDŐMÉRŐ
    14:00 — IMSA WeatherTech SportsCar Championship Edzés
    14:35 — Indy Lights 2. Edzés (IndyCar LIVE! – INGYENES)
    15:30 — NTT IndyCar Series 2. Edzés (IndyCar LIVE! – INGYENES)
    16:15 — Prototype Challenge Edzés
    16:45 — USF2000, 2. VERSENY (Road to Indy – YouTube)
    17.35 — NASCAR Cup Series Edzés
    17:40 — Indy Pro 2000, 1. VERSENY (Road to Indy – YouTube)
    17:40 — Masters Racing Legends USA/Formula Atlantic, 1. VERSENY
    18:25 — NASCAR Cup Series IDŐMÉRŐ
    18:40 — IMSA WeatherTech SportsCar Championship IDŐMÉRŐ (IMSA TV – INGYENES)
    18:45 — Porsche Sprint Challenge, 1. VERSENY
    19:45 — Indy Lights IDŐMÉRŐ (IndyCar LIVE! – INGYENES)
    20:05 — Prototype Challenge Edzés
    20:30 — NASCAR Xfinity Series VERSENY (45 kör)
    20:45 — NTT IndyCar Series IDŐMÉRŐ (ARENA4+) (IndyCar LIVE! – INGYENES)
    22:10 — IMSA Michelin Pilot Challenge Canadian Tire Motorsport Park 120 (IMSA TV – INGYENES)
    22:15 — Stadium Super Trucks, 1. VERSENY (STADIUM SUPER TRUCKS – YouTube)
    23:00 — USF2000, VERSENY 3
    23:55 — Indy Pro 2000, 2. VERSENY (Road to Indy – YouTube)

    Július 3., vasárnap

    14:15 — Prototype Challenge IDŐMÉRŐ
    14:30 — Porsche Sprint Challenge, 2. VERSENY
    15:40 — IMSA WeatherTech SportsCar Championship Bemelegítő Edzés
    15:45 — NTT IndyCar Series Bemelegítő Edzés (IndyCar LIVE! – INGYENES)
    16:30 — Masters Racing Legends USA/Formula Atlantic 2. VERSENY
    16:35 — Indy Lights VERSENY (IndyCar LIVE! – INGYENES)
    17:35 — Prototype Challenge VERSENY (IMSA TV – INGYENES)
    18:30 — NTT IndyCar Series VERSENY, (80 kör) (ARENA4+)
    21:00 — NASCAR Cup Series VERSENY (62 kör) (ARENA4+)

    21:05 — IMSA WeatherTech SportsCar Championship Chevrolet Grand Prix (IMSA TV – INGYENES)
    23:00 — Stadium Super Trucks, 2. VERSENY  (STADIUM SUPER TRUCKS – YouTube)

     

  • Az IMSA teljesen új alapokra helyezi majd a GTP kategória BoP-ját

    Matt Kurdock technikai igazgató elmondása szerint az IMSA azon dolgozik, hogy „megújítsa” a jövőre debütáló GTP kategória BoP-ját.

    A WeatherTech SportsCar Championship új, 2023-ra tervezett GTP osztálya mindkét formula számára nyitott lesz, bár az első szezonban kezdetben várhatóan csak az LMDh szabályrendszer szerint épített autók fognak szerepelni, az Acura, a BMW, a Cadillac és a Porsche megerősített LMDh autóival.

    Kurdock, aki az IMSA technikai bizottságának feje, a Sportscar365-nek nyilatkozott.

    Jelenleg sok időt és energiát fordítunk a GTP BoP filozófiájának kidolgozására. Még az LMDh esetében is az a filozófia, hogy a teljesítményszinteket a meghajtótengelyeken lévő nyomaték alapján állapítsuk meg.

    Még ha minden autóhoz azonos tömeget, azonos teljesítményt, azonos leszorítóerőt és légellenállást rendelnénk, akkor sem kapnánk minden autóból minden pályán azonos eredményt. Rengeteg árnyalat van az autók teljesítményében a pályán.

    Mivel ezekhez az autókhoz csatlakoznak majd az LMH gépei is az IMSA-ban, ez még jobban megnehezíti majd a széria dolgát.

    Úgy gondolom, hogy ahogy az LMH-t is hozzáadjuk majd a keverékhez – egy más platformú autó -, úgy gondolom, hogy ez további kihívásokat jelent majd nekünk.

    Azon vagyunk, hogy továbbfejlesszük és új eszközöket vezessünk be az IMSA BoP eszköztárába, amelyek lehetővé teszik számunkra, hogy szabályozzuk és a lehető legközelebb tartsuk ezeket az LMH és LMDh autókat egymáshoz.

  • Két versenyző Pikes Peak-jét is tönkretette a Tesla érintőképernyője

    A Pikes Peak a világ egyik legnehezebb versenye. Éppen ezért nem kellemes amikor a kesztyűben nem tudod használni a Tesla érintőképernyőjét.

    Sajnos a vasárnapi Pikes Peak International Hill Climb versenyen a Tesla versenyzői az időjárási problémák miatt kénytelenek voltak verseny közben az autóik nehézkes érintőképernyős kezelőfelületeivel küzdeni.

    Mint kiderült, az autó összes funkcióját egy érintőképernyőre összevonni elég buta dolog – írja a The Drive.

    A PPIHC 100. futamát a pálya teljes hosszán végigvonuló sűrű köd nehezítette, amely néha csak 15 méterre korlátozta a látótávolságot.

    Bár a verseny a múltban is szünetelt az időjárás miatt, idén nem tisztult ki, így a versenyzőknek szörnyű körülmények között kellett összemérniük a tudásukat.

    Az időjárás gyártótól függetlenül minden versenyző számára problémát jelentettek, de a legrosszabbul a Tesla Model S Plaid versenyzői jártak, akik, amikor a szélvédőjük bepárásodott, nehezen tudták bekapcsolni az autójuk érintőképernyőn keresztül aktiválható párátlanítóját.

    Egyik sofőrjük, Blake Fuller a The Gazette-nek elmondta, hogy kesztyűt viselve küzdött a Tesla érintőképernyőjének használatával, miközben a hegyre felfelé menet a rossz időjárással küzdött.

    Úgy éreztem magam, mint egy idősebb ember, aki a futam közepén próbál beprogramozni egy videomagnót” – mondta Fuller, aki végül a 39. helyen végzett a 63 versenyző közül. „Ez a gombok nyomkodásának és a kerekek görgetésének kombinációja. Olyan, mintha zsonglőrködnék, és én nem zsonglőrködöm jól.

    Ugyanez a probléma gyötörte Randy Pobstot is egy erősen módosított Plaiddel, a „Dark Helmet” becenévre hallgató autóval.

    Pobst jobb első szektort jegyzett, mint a Porsche pilótája, aki végül a második helyen végzett az összesítésben, de ugyanolyan szélvédő-ködösödési problémával találkozott, mint Fuller.

    Ahelyett, hogy az érintőképernyővel babrált volna, Pobst inkább meglazította az öveit, hogy a kézfejével törölje le a szélvédőt.

    Kockázatos lépés volt ez egy olyan versenyen, ahol több autó is lecsúszott a versenyfelületről, és a legtöbbjük nem tért vissza sértetlenül a versenybe.

  • Totálkárosra tört autója miatt hagyja ki az IMSA csapat a hétvégi fordulót

    Watkins Glenben – saját hibájukon kívül – totálkárosra törték Lamborghinijüket, így nem lesz ott az IMSA kanadai fordulóján a CarBahn csapata.

    A CarBahn kihagyja a hétvégi Chevrolet Nagydíjat a Canadian Tire Motorsport Parkban, mivel a Lamborghini Huracan GT3 Evo-juk totálkárosra tört a Watkins Gleni 6 órás versenyen.

    A baleset, amelyet két LMP2-es autó okozott, Jeff Westphalt keményen a falnak küldte az IMSA WeatherTech SportsCar Championship Endurance kupájának 3. fordulóján. A GTD-osztályban szereplő versenyautó elülső része súlyosan megsérült.

    Westphal, aki nem sérült meg a balesetben, a Sportscar365-nek elárulta, hogy a Steve Dinan vezette csapat dolgozik egy megoldáson, hogy a jövő hónapban a Lime Rock Parkban megrendezésre kerülő fordulóra már össze tudják rakni az autót.

    https://www.youtube.com/watch?v=BvnUrXxARGc

    Az időzítés és a szükséges előkészületek szintje miatt azonban a csapat kizárta, hogy ezen a hétvégén a CTMP-n versenyezzen.

    Westphalnak a Lamborghinit az egész szezonban Robert Megennis társversenyzővel kellett volna megosztania.

    Ez azt eredményezi, hogy a mezőny mindössze 25 autóra csökken az IMSA hétvégi fordulójára, és így csak 6 GTD autó lesz ott a rajtrácson.

    A Canadian Tire Motorsport Parkban a DPi, LMP3, GTD Pro, GTD kategória autói képviseltetik majd magukat, az utána következő Lime Rock Park-i eseményen pedig a csak a GTD Pro és a GTD osztály, így erre az eseményre az IMSA-nak is fontos, hogy teljes legyen a mezőny.

  • Ex Forma-1-es versenyző pótolja a Lexus sérült versenyzőjét Kanadában

    Mivel a Vasser Sullivan versenyzője, Jack Hawksworth továbbra is lábadozik és rehabilitálódik a helyére Kamui Kobayashi fog ülni Mosportban.

    A Vasser Sullivan Lexus-szal megy, így kézenfekvő volt, hogy a Toyota tulajdonában lévő luxus és teljesítménymárka a Le Mans-i 24 órás verseny győztesét, Kamui Kobayashit hívta meg helyettesítésre.

    Hálás vagyok a lehetőségért, hogy a Lexus RC F GT3-at vezethetem Vasser Sullivannal ezen a hétvégén Kanadában” – mondta a Toyota WEC Hypercar gyári pilótája.

    Jó felépülést kívánok Jacknek a sérüléséből, és remélem, hamarosan újra autóba ülhet. Nyilvánvalóan elég kevés tapasztalatom van GT-autóban. Egészen más lesz, mint amit vezetni szoktam, és kihívást jelent majd, de izgatottan várom, milyen jól kezelhető az RC F.

    A Vasser Sullivan csapattól, a Lexustól és az amerikai TRD-től rengeteg támogatást kapok, hogy kényelmesen indulhassak Kanadába. Kihívás lesz, de már nagyon várom.

    Kobayashi kétszer hódította el a Daytonai 24 órás trófeáját, és jelenleg is tagja az IMSA Endurance kupában, a DPi kategóriában induló Ally Racingnek.

    A DPi-t egy V8-as Lexus kupéra cserélni a GTD Pro kategóriában azonban jelentős változást jelent Kobayashi számára, de Barnicoat-ra támaszkodhat, amíg a CTMP-n felgyorsul.

    Nagyszerű, hogy egyenesen Kanadába tartunk a Watkins Glen International-i pozitív hosszútávú verseny után, ahol nagyszerű tempót mutattunk a Vasser Sullivan No. 14 SealMaster Lexus RC F GT3-mal” – mondta a brit.

    Szeretnénk folytatni a lendületet Kanadában. Rendkívül izgatott vagyok, hogy Kamui-val egy autóban versenyezhetek.

    Ő Forma-1-es versenyző volt, amikor én felnőttem, és végigjárta a motorsport ranglétráját, így ez egy csodálatos lehetőség lesz számomra, hogy egy ilyen kaliberű versenyzővel oszthatom meg a Lexusunkat.

    Célunk, hogy erős hétvégét zárjunk, és a szezon második felében tovább nyomuljunk a bajnoki címért.

  • Hailie Deegan apró bikiniben csobbant bele a nyári lánybuliba

    Az a pletyka járja a NASCAR paddockjában, hogy Hailie Deegan jövőre az Xfinity Seriesben indul. Jelenleg azonban csak élvezi a nyarat.

    Mindezt pedig a szokásos kis csapatával teszi, a vlog különlegessége azonban az, hogy egy igazi lánypartit tart a NASCAR Truck Seriesben versenyző hölgy.

    Deegan persze tomboy, így érezhető a videó elején, hogy nem nagyon élvezi a „lánybulit”, minden megváltozik azonban akkor, amikor megérkezik a szörfdeszka. Ez a 20 éves versenyző kedvenc hobbija.

    Hailie Deegan egyébként jelenleg 23. a NASCAR Truck Series tabelláján, miután az idei legjobb helyezése mindössze két 15. hely volt – Nashville-en és Gatewayen.

    Ennek ellenére egyre erősödnek a pletykák a NASCAR paddockjában, hogy Deegan jövőre szintet léphet a Ford akadémiáján, és már az Xfinity Seriesben indulhat majd.